Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Ce se intampla daca bancomatul imi captureaza cardul – Bancherul

Ce se intampla daca bancomatul imi captureaza cardul

Autor:

Bancherul.ro
2014-04-03 10:25

Bancomatul BRD mi-a inghitit cardul, pentru ca a avut loc un soc de curent, dupa cum au sustinut reprezentantii bancii, spune un client BRD. Mi-au spus sa revin la agentie in cateva zile sa-l recuperez. Am venit dupa o saptamana, la o sucusala BRD in Iasi, unde aflu ca respectivul card a fost distrus, pentru ca ei au voie sa-l tina maxim 3 zile. Asadar, am fost pus sa fac cerere pentru un card nou, pentru care banca ma pune sa platesc.

Este corect asa ceva? Intreaba clientul BRD.

Acest caz reflecta calitatea slaba a serviciilor BRD in relatia cu clientii. Nu e firesc ca un card blocat in ATM sa nu poata fi returnat clientului cat mai rapid si sa trebuiasca sa fie distrus iar apoi reemis.

Am cerut explicatii si la BRD in legatura cu acest caz si iata raspunsul bancii:

“Pentru cardurile capturate, procedura prevede pastrarea pentru remiterea lor catre detinatori in termen de 7 zile. Cardurile a caror recuperare nu este solicitata de detinatori in acest interval sunt distruse. In cazul de fata, clientul, desi apelat telefonic in mod repetat, nu a ridicat cardul in termenul indicat, astfel incat acesta a fost distrus. Cardul va fi refacut fara ca clientul sa plateasca vreun comision.”

BRD precizeaza ca distrugerea cardurilor are loc din motive de risc operational. Refacerea are loc la cererea clientului. Procedural, emiterea unui nou card este purtatoare de comision, dar de la caz la caz, banca poate anula comisionul aferent emiterii unui nou plastic.

Probleme cu banca? Scrie-ne la Reclamatiibanci.ro

Comentarii

cosming

nuante

Reclamatiile trebuie depuse la ANPC sau la CJPC-urile locale nu la site-urile indicate in articol.

Bancherul.ro

Reclamatiibanci.ro

Noi ajutam clientii bancilor sa-si rezolve pe cale amiabila problemele, cum ar fi normal, fara sa se ajunga la Protectia Consumatorilor sau la procese prin Tribunale, la care oamenii ar trebui sa apeleze doar daca nu reusesc sa ajunga la o intelegere amiabila cu banca. Oferim de asemenea sfaturi si informatii utile despre produsele si serviciile bancare.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Simplu Credit refuza colaborarea cu CSALB si nu vrea sa-mi scada dobanda. Ce pot sa fac?

„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii

Cum recuperez investitia la OMV printr-o inselatorie?

"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii