acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121SAP lansează Exchange Media, soluţia care va transforma publicitatea digitală, optimizând rata de conversie (comunicat de presa)
SAP SE (NYSE: SAP) intră pe piaţa de publicitate digitală prin intermediul SAP Exchange Media (SAP XM), o reţea media integrată, online, bazată pe platforma SAP HANA, care conectează agenţiile de publicitate cu reprezentanţii publicaţiilor media, prin intermediul cloud.
Platforma SAP XM a fost dezvoltată pentru a maximiza randamentul investiţiilor media ale agenţiilor de publicitate, printr-o reţea media online care să funcţioneze în timp real.
“Prin intermediul SAP XM, SAP va schimba modul în care companiile fac marketing în era digitală. SAP XM oferă o eficienţă ridicată, transparenţă, dar şi control pentru pentru cei care vând sau cumpără spaţiu publicitar, printr-o suită integrată de produse”, a declarat Wolfgang Faisst, co-fondator al soluţiei.
Astfel, noua soluţie SAP simplifică procesul actual de achiziţionare a spaţiului publicitar prin asigurarea conectivităţii în timp real ca element-cheie în afacerile media, de la bugete de publicitate şi inventar, la facturare şi încasare.
În plus, clienţii din segmentul de advertising vor putea obţine creșterea ratei de conversie prin hiper-targetarea publicității, transmițând astfel mesajul corect către audiența potrivită, prin intermediul canalului adecvat, cu ajutorul capabilităților de identificare a profilului corespunzător oferite de noua platformă SAP. De asemenea, SAP XM asigură creșterea generală a eficienței prin facilitarea unei interoperări unice, în timp real, între publicitari și publisheri, eliminând astfel frauda în acest segment.
Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting la cererea SAP, 90% dintre publicitarii şi reprezentanţii companiilor media consideră valoros un nou model de achiziţionare a publicităţii digitale, care conectează direct cumpărătorii şi vânzătorii, reducând rolul intermediarilor prin utilizarea unei soluţii software integrate.
Pentru a înlătura obstacolele întâlnite de clienţi în acest sens, specialiştii SAP XM au lucrat, alături de parteneri selectaţi, la realizarea noului sistem de achiziţionare a publicităţii digitale. Campanii-pilot şi teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) şi Ernst & Young. Printre companiile media şi de publicitate care s-au alăturat acestui demers se numără PubMatic, Vertic, Jung von Matt şi SinnerSchrader.
InflaÈ›ia anuală a crescut în noiembrie 2024 până la 5,11%, potrivit datelor publicate de INS.PreÈ›urile au avansat per total cu 0,41%, cea mai mică valoare din ultimele trei luni, dar... detalii
Datoria publică a României a crescut la 54,4% din PIB la finele lunii septembrie 2024, potrivit datelor operative publicate de Ministerul FinanÈ›elor È™i INS.Suma calculată conform metodologiei europene a fost... detalii
România a păstrat în luna octombrie 2024 prima poziÈ›ie în UE în ce priveÈ™te inflaÈ›ia anuală, conform datelor publicate de Eurostat. În contextul unei uÈ™oare creÈ™teri (+0,2 puncte procentuale față... detalii
Datoria publică a României a crescut la 52,7% din PIB la finele lunii august 2024, potrivit datelor operative publicate de Ministerul FinanÈ›elor È™i INS. Suma calculată conform metodologiei europene a... detalii