Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Probleme cu functionarea BT 24, aplicatia de mobile banking a Bancii Transilvania – Bancherul

Probleme cu functionarea BT 24, aplicatia de mobile banking a Bancii Transilvania

Autor:

Bancherul.ro
2018-04-06 17:28

BT 24, aplicatia de mobile banking a Bancii Transilvania, a avut ieri probleme de functionare, conform unei reclamatii primita de la un client al bancii.

Acesta s-a plans ca ieri, 5 aprilie, ultima zi lucratoare inaintea sarbatorilor de Pasi, asadar o zi aglomerata, nu a putut deschide aplicatia pentru a verifica soldul contului si a efectua un transfer de bani: “am incercat toata ziua sa o deschid, dar ramanea blocata”.

El spune ca intr-un final a sunat la call-center-ul bancii, *8028, dar fara vre-un rezultat. “Mi s-a spus ca nu apare nicio problema si ca ar trebui sa sterg aplicatia din telefon si sa o reinstalez, ceea ce inseamna ca trebuie sa intru in pagina de internet banking si sa obtin noi coduri de autentificare”.

Clientul Bancii Transilvania nu a avut insa nevoie urgenta de a utiliza aplicatia BT 24, din fericire, astfel ca nu s-a grabit sa o dezinstaleze si sa piarda astfel timp cu obtinerea noilor parole. A asteptat pana astazi, cand a constatat ca aplicatia functioneaza, acum.

Asadar, cel mai probabil cauza pentru care ieri aplicatia BT 24 nu s-a deschis a fost suprasolicitarea acesteia de catre utilizatori, intr-o zi aglomerata dinaintarea sarbatorilor.

Nemultumirea clientului Bancii Transilvania nu a fost aceea ca nu a putut utiliza ieri aplicatia, dat fiind ca nu avea o urgenta, cat mai ales sfatul primit de la call-center-ul bancii, de a-si sterge aplicatia si de a o reinstala.

“Ar fi trebuit sa-mi spuna ca exista probleme de utilizare a aplicatiei, din cauza aglomeratiei, si as fi inteles, nu sa mai puna sa o sterg si sa o reinstalez, facandu-ma astfel sa nu am incredere in fiabilitatea aplicatiei”.

Ieri si alte banci, precum ING si Raiffeisen, au avut probleme cu functionarea aplicatiilor de mobile banking, care au mers greu din cauza suprautilizarii in ultima zi de lucru dinaintea sarbatorilor.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii