Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Clientii ING fac misto de banca pentru un premiu de la MasterCard – Bancherul

Clientii ING fac misto de banca pentru un premiu de la MasterCard

Autor:

Bancherul.ro
2018-04-07 11:10

Clientii ING fac misto de banca, pe pagina Facebook a acesteia, dupa ce a primit un premiu de la MasterCard pentru aplicatia de mobile banking, care in ultima vreme a avut o serie de erori de functionare.

De asemenea, ING a renuntat la emiterea cardurilor MasterCard, in prezent avand in oferta doar carduri Visa.

“Lol, oare stie MasterCard ca nu le mai vindeti cardurile?”

“Ironic sa iei un premiu de la MasterCard iar tu sa nu mai ai cardurile lor in portofoliu…”

“V.a dat premiile astea ca sa va ganditi la reinceperea parteneriatului? Nu v.ati inteles la comisioane?”.

“Serviciul online al anului?! Aplicatia IAR nu merge. Cu ce ajuta o comunicare prietenoasa, daca nu e sustinuta de un serviciu OK? Nu e prima data cand aplicatia nu merge… se intampla on and on!”

“Serviciul online al anului??? La cate probleme are platforma? NOT”

ING a avut chiar recent probleme cu functionarea Home Bank, in 5 aprilie, ultima zi lucratoare inaintea sarbatorilor de Pasti, cand aplicatia s-a incarcat greu, probabil din cauza suprasolicitarii. (vezi aici detalii)

Iar cu o saptamana in urma, in 26 martie, banca a anuntat ca unii utilizatori nu se pot loga in aplicatie.

Asta dupa ce in zilele precedente alti clienti au reclamat la Bancherul.ro ca nu reusesc sa efectueze plati, intrucat nu primesc mesajele SMS. (vezi aici detalii)

ING se confrunta periodic cu diverse probleme in functionarea serviciului de internet si mobile banking Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Opinie

Creditare iresponsabila promovata de un broker

„Stiai ca poti sa iei un card de credit chiar daca ai gradul de indatorare depasit? Te ajutam cu un card de credit chiar daca banca ti-a spus ca ai... detalii

Inflatia este si consecinta cresterii salariilor

Inflatia mare este si consecinta cresterii salariilor, a precizat guveatorul BNR, Mugur Isarescu, cu ocazia prezentarii raportului privind inflatia din 11 noiembrie 2024.Seceta puteica, oferta insuficienta de produse alimentare si... detalii

ING ramane singura dintre bancile romanesti care-si face corect reclama la credite

ING ramane singura dintre bancile romanesti care-si promoveaza corect dobanzile la credite, atat in cadrul reclamelor TV si online, cat si pe site-ul propriu sau in retelele sociale.Mai exact, ING... detalii

Cardurile devin inutile: acum se pot face plati instant gratis din aplicatiile bancare

Cardurile isi pierd treptat utilitatea, odata cu avansul noilor tehnologii pentru plati.Bancile romanesti au inceput sa implementeze platile instant din aplicatiile bancare, prin serviciul RoPay.Platile instant (care se fac in... detalii