Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
BCR isi avertizeaza clientii ca le blocheaza conturile daca nu-si actualizeaza datele personale pana luni – Bancherul

BCR isi avertizeaza clientii ca le blocheaza conturile daca nu-si actualizeaza datele personale pana luni

Autor:

Bancherul.ro
2018-07-27 15:02

BCR isi avertizeaza clientii persoane juridice ca daca nu se prezinta la o sucursala pana luni, 30 aprilie, pentru a-si actualiza datele personale, nu vor mai avea acces la serviciile si produsele bancare, ceea ce inseamna ca li se vor bloca conturile.

Iata anuntul BCR postat pe Facebook, in urma cu doua ore:

“Îți reamintim că până pe 30 iulie trebuie să-ți reactualizezi datele companiei sau organizației, pentru a avea în continuare acces la serviciile și produsele deținute.

Avem aici o listă orientativă cu documentele necesare:

– Certificat constatator ONRC valabil** (nu mai vechi de 30 zile)
– Statut/Act constitutiv actualizat (însoţit de rezoluţia sau hotărârea judecătorească)
– CI ale reprezentanţilor legali şi ale persoanelor autorizate să dispună de cont
– Hotărârea organului de conducere privind persoanele cu drept de semnătură (în cazul în care acest lucru nu rezultă din actul constitutiv)

Te așteptăm în orice sucursală BCR!”

Reactiile au fost critice:

“Certificatul constator il puteti lua si de pe net…i-auzi “pana pe 30 iulie ai obligatia legala”…dar conform carei legi, va era lene sa mentionati? (de altfel ma bucur ca n-am cont la BCR).

“Ne bucuram ca avem cont PJ la BCR si nu ne frecati pe drumuri cu prostiile astea.”

Unele banci, precum BCR si Raiffeisen, isi etaleaza in continuare pozitia de forta, abuziva, in relatia cu clientii, pe care-i ameninta cu inchiderea conturilor daca nu se prezinta la sucursale pentru a-si actualiza datele personale.

O relatia normala banca-client nu ar trebui sa implice amenintari si masuri radicale pentru neindeplinirea unor cerinte legale si contractuale.

Normal ar fi ca banca sa-si contacteze clientii si sa convina cu acestia modalitatile de actualizare a datelor personale (la sucursale, online sau prin telefon) in functie de timpul acestora (multi lucreaza in timpul orarului de functionare a bancilor), si de disponibilitate (este perioada concediilor si este inacceptabil sa te trezesti cu contul blocat in timpul vacantei). (vezi aici detalii)

Comentarii

Mircea

Soluții

Ok, și tot nu vad care sunt soluțiile

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii