Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie? – Bancherul

Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie?

Autor:

Bancherul.ro
2019-09-24 06:40

“Buna ziua! Cu respect pentru munca voastra depusa si pentru suportul neconditionat oferit de voi.

Am achizitionat un telefon (Iphone XS MAX) de la Flanco, cu credit de la CETELEM. Avand in vedere specificatiile consemnate pe site-ul Flanco si pe site-ul Apple, telefonul ar trebui sa fie rezistent la apa (2m adancime; 30 minute – certificat IP68).

Telefonul in cauza a fost bagat in piscina pentru mai putin de 2 minute si la o adancime de maxim 30cm, acesta suferind o dauna la o componenta.

Telefonul aflandu-se sub garantie, l-am trimis la reparat. Raspunsul oferit de ei, pe scurt: Telefonul nu poate fi reparat pe garantie (adaugand ei ca este rezistent doar la apa plata – total absurd spun eu). Contractul de achizitie nu specifica la ce ofera garantie si la ce nu ofera garantie.

Intrebarea mea este urmatoarea: pot rezilia contractul? Plus inaintarea in instanta pentru publicitate falsa/neindeplinirea conditiilor contractuale? Multumesc!” intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Este clar ca Flanco ar fi trebuit sa va repare sau sa va inlocuiasca telefonul aflat in garantie, daca acesta era rezistent la apa, conform specificatiilor, iar cauza deteriorarii a fost contactul cu apa.

Daca Flaco a refuzat sa va repare telefonul, a incalcat contractul si garantia.

De aceea, sfatul meu e sa trimiteti la Flanco si Cetelem, prin e-mail sau in scris la un magazin Flanco, o reclamatie prin care sa solicitati rezilierea contractului, intrucat nu au vrut sa va repare telefonul.

Daca Flanco si Cetelem refuza rezilierea contractului, atunci va trebui sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului (ANPC), care este abilitata de lege sa va rezolve problema, in urma unui control la Flanco. (vezi raspunsul integral)

 Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Simplu Credit refuza colaborarea cu CSALB si nu vrea sa-mi scada dobanda. Ce pot sa fac?

„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii

Cum recuperez investitia la OMV printr-o inselatorie?

"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii