Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Cum fac o reclamatie la Cetelem? – Bancherul

Cum fac o reclamatie la Cetelem?

Autor:

Bancherul.ro
2022-03-02 18:04

Reclamatia catre Cetelem puteti sa o trimiteti:

– prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro;

– prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania;

– la punctele de lucru Cetelem din incinta magazinelor partenere.

Iata informatiile publicate de Cetelem, cu privire la procedura de administrare a unei reclamatii:

Ghid pentru depunerea unei sesizari sau reclamatii

Pentru BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti satisfactia clientilor este esentiala si ne preocupam constant de imbunatatirea produselor si serviciilor oferite.

Parerea si sugestiile fiecaruia dintre clienti sunt importante pentru noi si ne ajuta in eforturile noastre zilnice.

In cazul in care ai intampinat o dificultate sau te-ai confruntat cu o situatie mai putin placuta, te rugam sa ne semnalezi acest lucru, pentru a aduce imbunatatiri si a remedia eventualele probleme sesizate.

Iti multumim pentru timpul pe care il acorzi trimiterii sesizarii si te asiguram ca o vom trata cu maxima importanta!

1. Cum formulezi o reclamatie

Pentru a identifica si verifica situatia sesizata, este necesar sa ne ajuti cu cateva informatii:

 datele tale de identificare, de exemplu: nume, numar de dosar, CNP, numar de telefon, adresa de e-mail

 detalierea situatiei reclamate (ce s-a intamplat, cand, etc.)

 modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului la sesizarea ta (in scris, telefonic, prin e-mail)

2. Cum ne poti transmite o reclamatie

 prin email la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro

 in scris, prin posta, la sediul central situat in Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Sector 2, 020309, Bucuresti, Romania

 prin intermediul punctelor de lucru Cetelem din incinta magazinelor noastre partenere, lista o gasesti aici.

3. Termen de solutionare a reclamatiilor

Raspunsul reclamatiei va fi expediat catre tine conform reglementarilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

 in termen maxim de 30 de zile calendaristice pentru reclamatiile depuse de clienti care au ca obiect contracte de credit incheiate de BNP Paribas Personal Finance Paris SA Sucursala Bucuresti cu clientii sai, sau care au ca obiect prelucrarea datelor cu caracter personal.

In cazul in care investigarea reclamatiei tale depaseste termenul legal de raspuns comunicat, vei fi informat cu privire la stadiul de solutionare si iti va fi comunicat noul termen.

Daca vei considera ca raspunsul primit nu iti este favorabil, te informam ca te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, poti apela la mediator potrivit legislatiei privind medierea sau la Centrul de solutionare alternativa a litigiilor in sistemul bancar.

Te asiguram de intregul nostru suport pentru rezolvarea eventualelor reclamatii si iti multumim ca ne oferi oportunitatea de a imbunatati calitatea serviciilor si a produselor noastre.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii