Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Banca Transilvania a emis 1,5 milioane de carduri eco-friendly – Bancherul

Banca Transilvania a emis 1,5 milioane de carduri eco-friendly

Autor:

Bancherul.ro
2022-07-28 16:01

Banca Transilvania a ajuns la 1,5 milioane de carduri prietenoase cu mediul, la un an de când a dat startul transformării sustenabile pe piața cardurilor prin lansarea primului card eco-friendly din România, BT Visa Classic, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Banca a redus astfel cu peste 10 tone amprenta de carbon a cardurilor emise şi reemise în ultimul an.

Tranziția portofoliului de carduri BT către o alternativă eco-friendly se face etapizat.

Ce înseamnă un card BT eco-friendly:

 Este din plastic reciclat și cu elemente biodegradabile;
 Are inclusiv o variantă digitală în cea mai folosită aplicație a băncii, BT Pay;
 Are valabilitate extinsă, de 5 ani;
 Hârtia folosită pentru plicurile și informările clienților este din surse responsabile (FSC – Forest Stewardship Council).

Banca Transilvania încurajează plățile contactless, comerțul electronic și folosirea cardurilor digitale prin intermediul aplicațiilor şi accesoriilor de plată.

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.

Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating
de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

Comentarii

cosming

Mda

6% pe an în situația în care inflația curenta este 14% și crește. Banii in acest moment trebuie cheltuiți sau investiți în nici un caz ținuți la banca!

Vasile Pop Coman - jurnalist Bancherul.ro

dobanzi si inflatie

Cred ca un castig (din dobanzi) este valoros, indiferent de inflatie. Unii nu cheltuie, nu investesc, tocmai pentru ca preturile sunt prea mari.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii

Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii