Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
MasterCard Europe raporteaza cresteri in trimestrul al treilea din 2010 – Bancherul

MasterCard Europe raporteaza cresteri in trimestrul al treilea din 2010

Autor:

Bancherul.ro
2010-11-04 12:02

MasterCard Europe a anunţat rezultatele pentru regiunea Europei, înregistrate în cel de-al treilea trimestru al anului 2010. Este al treilea trimestru consecutiv cu creşteri de două cifre în ceea ce priveşte tranzacţiile la comercianţi, care sunt cu 14,3% mai numeroase decât în perioada similară a lui 2009. Aceasta este o nouă dovadă că, la nivel european, consumatorii migrează treptat de la utilizarea numerarului la folosirea instrumentelor electronice de plată. rnrnJavier Perez, Preşedintele MasterCard Europe, spune: „Tranziţia de la numerar la plastic capătă avânt. Schimbarea se datorează consumatorilor care nu doar caută o alternativă mai avantajoasă la numerar, ci înţeleg şi beneficiile privind confortul şi siguranţa obţinute prin intermediul plăţilor electronice. Aceasta din urmă reprezintă un criteriu cu atât mai important pentru consumatorii care se resimt în urma recesiunii.rnrnDin această perspectivă, un exemplu foarte bun este legat de SEPA. Atunci când am analizat tendinţele privind cheltuielile din timpul vacanţelor, am constatat că posesorii de carduri olandezi au stabilit un record de cheltuieli făcute în afara ţării în vară, pe 24 iulie. În această zi, pe cardurile Maestro s-au efectuat peste 400.000 de tranzacţii, în 5 dintre destinaţiile de vacanţă europene cel mai des vizitate. Recordul stabilit pentru Maestro a fost urmat de decizia Barclaycard de a face un upgrade la portofoliul său Maestro din Germania, transformându-l într-un portofoliu „Maestro only”. Această măsură consolidează marca Maestro la nivel local şi internaţional.”rnRezultate pentru Europa rnrnPentru al treilea trimestru din 2010, regiunea Europei a raportat un volum brut al tranzacţiilor în creştere cu 13,9%, un volum de tranzacţii la comercianţi cu 13,3% mai mare şi un număr de tranzacţii la comercianţi mai mare cu 14,3%, raportat la trimestrul al treilea din 2009. De asemenea, retragerile de numerar înregistrează o creştere de 13,9%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2009.rnrnÎn perioada 1 iulie – 30 septembrie, posesorii de carduri din Europa au realizat 2 miliarde de tranzacţii la comercianţi cu cardurile lor MasterCard, inclusiv în mediul online.rnPână la 30 septembrie 2010, instituţiile financiare partenere europene au emis 205 milioane de carduri MasterCard (excluzând mărcile Maestro® şi Cirrus®) – o creştere cu 4,5% faţă de acelaşi trimestru din 2009. Posesorii din Europa îşi pot utiliza cardurile MasterCard în 9 milioane de locaţii acceptatoare din regiune şi peste 30 de milioane de locaţii din toată lumea. rnrnÎn plus, marca Maestro apare pe 300 de milioane de carduri. Consumatorii au la dispoziţie peste 7 milioane de locaţii ale comercianţilor din Europa şi peste 13 milioane la nivel global.rnrnAlte realizări importante în Europa includ:rnrnInfluenţa categoriei de consumatori “affluent”rn• Investiţiile continue pe segmentul premium au fost completate de inaugurarea platformei „Platinum Embassy” – un program ce oferă posesorilor de carduri MasterCard Platinum acces VIP la evenimentele exclusiviste din cadrul calendarului cultural francez. Programul a debutat recent cu vernisajul expoziţiei Claude Monet la Paris şi va găzdui, pe viitor, evenimente speciale pentru posesorii de carduri Platinum la restaurantul Mini Palais, deschis recent. rnPaşi către inovarern• Tehnologia contactless MasterCard PayPass™ a oferit unui număr de 100.000 de persoane posibilitatea să plătească rapid – „Tap&Go™” – în cadrul a trei festivaluri importante din Polonia. rnrn„Săptămâna trecută, MasterCard a adunat peste 1.000 de retaileri în cadrul Congresului anual de retail din Berlin. Una dintre direcţiile discutate în cadrul congresului a fost valorificarea şi înţelegerea conceptului de revoluţie digitală, comerţul electronic şi plăţile pe mobil reprezentând un punct de evoluţie majoră şi o oportunitate pentru comerţ. Un alt punct de interes a fost necesitatea ca o companie să rămână concentrată asupra nevoilor consumatorilor şi considerăm că tocmai această strategie a fost motivul succesului nostru în trimestrul al treilea”, a concluzionat Perez.rn

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii

Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii