Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Studiu MasterCard – Pietele emergente vor determina o schimbare semnificativa in consumul din economia globala – Bancherul

Studiu MasterCard – Pietele emergente vor determina o schimbare semnificativa in consumul din economia globala

Autor:

Bancherul.ro
2012-01-13 06:45

Consumatorii din pieţele emergente vor avea o influenţă mult mai mare asupra creşterilor din economia globală în următorii cinci ani, ceea ce reprezintă o schimbare majoră în consum, de la Vest către Est, conform unui nou raport MasterCard Insights, realizat de MasterCard Worldwide.rnrnNoul raport „Perspectiva asupra consumului şi crearea valorii în noua economie globală” estimează că, între 2012 şi 2016, pieţele emergente vor genera, în medie, un plus de 1,2 trilioane de dolari americani pe an, din cheltuieli de consum, în economia globală, în timp ce pieţele dezvoltate vor adăuga doar aproximativ 700 de miliarde de dolari. Pieţele în tranziţie – motoarele Europei de Est – vor genera încă 95 de miliarde de dolari.rnrnRaportul examinează implicaţiile economice asupra afacerilor, de la schimbări în consumul global, cu accent pe relaţia dintre consum şi crearea valorii într-o economie de piaţă.rnrn„Cererea din partea consumatorilor stabileşte, în ultimă instanţă, dacă afacerile, după ce au realizat investiţiile necesare pentru dezvoltarea produselor şi a serviciilor lor, au reuşit să creeze valoare”, a declarat Dr. Yuwa Hedrick-Wong, Global Economic Advisor, MasterCard Worldwide. rnrnÎntre 2008 şi 2016 ponderea consumului casnic pe pieţele dezvoltate va scădea de la 77,4% în 2008, la 58,3% în 2016, în timp ce contribuţia pieţelor emergente va creşte de la 19,5%, în 2008, la 38,7%, în 2016. Procentul pieţelor în tranziţie va rămâne neschimbat. Împreună, aceste trei categorii de pieţe înglobează cea mai mare parte din cheltuielile de consum realizate la nivel global. rnrnrnRaportul constată că între 2000 şi 2008 pieţele dezvoltate au reprezentat 88,2% din creşterea globală a cheltuielilor discreţionare, în timp ce pieţele emergente au reprezentat doar 9,2%, urmate de pieţele în tranziţie, cu 2,6%. rnrnÎn următorii cinci ani, ponderea creşterilor în cheltuielile discreţionare dintre pieţele dezvoltate şi cele emergente va fi aproximativ egală (49,0% versus 47,8%) , iar această schimbare va avea un impact puternic asupra afacerilor. rnrn„Este un moment de referinţă – foarte posibil, pentru prima oară în istorie, consumatorii din pieţele emergente au aceeaşi contribuţie cu consumatorii din pieţele dezvoltate”, a mai spus Dr. Hedrick-Wong. rnrnConform raportului, consumul casnic în pieţele emergente va fi de aproximativ două treimi din cel al pieţelor dezvoltate, până în 2016, de la un sfert, în 2008.rnrnSe estimează că grupul de „consumatori activi”, definiţi ca persoane cu vârste între 15 şi 65 de ani, va continua să crească în următorii ani pe pieţele emergente, în timp ce pe pieţele dezvoltate nu se aşteaptă schimbări. Astfel, segmentul de consumatori tineri va influenţa vital afacerile în materie de rntendinţe tehnologice, implicând informaţii şi canale de marketing.rnrn„Pieţele emergente sunt gata să preia conducerea în anii care urmează. Acest lucru poziţionează consumatorul din pieţele emergente şi la conducerea inovaţiilor tehnologice”, a adăugat Dr. Hedrick-Wong.rnrn„Atunci când dinamica cererii se schimbă pe pieţele de consum, rezultă implicaţii care influenţează afacerile globale. Şi asta deoarece consumul stă la baza creării de valoare în economia de piaţă”, a concluzionat Dr. Hedrick-Wong.rnrnPentru raportul complet, vă rugăm vizitaţi http://insights.mastercard.com/white-papers/consumer-spending-outlook-and-value-creation-in-the-new-global-economy. rnrnDespre Platforma MasterCard Worldwide KnowledgernrnPlatforma MasterCard Worldwide Knowledge dezvoltă şi redă noi perspective ale dinamicii creşterii economiei globale şi ale evoluţiei pieţelor de consum la nivel global, prin intermediul cercetării şi al serviciilor de consultanţă.rnrnStudiile realizate de MasterCard includ rapoartele Insights, studiile pieţelor de consum şi o varietate de cercetări cu privire la cheltuielile de consum. Rapoartele Insights analizează dinamica economiei, mediul de afaceri, politicile guvernamentale, atât la nivel regional, cât şi la nivel global. Studiile despre pieţele de consum includ cercetările recurente MasterCard Worldwide Index of Consumer Confidence, dar şi MasterCard Worldwide Index of Global Destination Cities, lansat în 2011. În plus, MasterCard comandă, în mod frecvent, cercetări care analizează tendinţele economice şi de consum – aici sunt incluse cheltuielile de consum determinate de sezonalitate, priorităţile de consum, cât şi adoptarea produselor şi a serviciilor de plată în curs de dezvoltare. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi www.masterintelligence.com. rnrnMasterCard Advisors, departamentul de servicii profesionale, parte a MasterCard Worldwide, oferă instituţiilor financiare şi comercianţilor parteneri, din întreaga lume, consultanţă în domeniul plăţilor. MasterCard Advisors realizează, cu regularitate, rapoartele SpendingPulse, un indicator macroeconomic care analizează segmentul de retail şi vânzările de servicii, din punct de vedere al tuturor modalităţilor de plată, incluzând aici numerarul şi cecurile. Rapoartele SpendingPulse sunt disponibile momentan în SUA şi Marea Britanie.rnrnConsultantul MasterCard pe probleme economice globale, Dr. Yuwa Hedrick-Wong are o experienţă internaţională de 25 de ani, dobândită în peste 30 de ţări. Din poziţia de consultant economic, acesta este autorul şi redactorul şef al rapoartelor de analiză a tendinţelor globale şi conduce panelul MasterCard Knowledge, din care fac parte economişti, consilieri, academicieni, persoane care se ocupă cu strategia de afaceri. Aceştia participă la discuţii şi dezbateri frecvente şi fac schimburi de experienţă.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Analiza

Cine sunt actionarii Bancii Transilvania?

Banca Transilvania (BT) are o structura diversa de actionari, in majoritate persoane fizice si juridice din Romania. Astfel ca cel mai mare actionar al BT detine mai putin de 10%... detalii

Inselatorie cu credite: site-ul Credit Yes

Pe Facebook exista o pagina sponsorizata pentru inselatorii cu credite, Credit Yes, cu link catre site-ul Credityes.ro, asemanator cu o platforma legitima de credite auto din Statele Unite, Credityes.com.Site-ul Credityes.ro... detalii

A aparut o noua platforma de investitii in criptomonede pentru fraude online: Aspect Markets

Cititorii ne-au sesizat ca exista pe inteet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online.Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent,... detalii

BRD Finance s-a inchis pe tacute

BRD Finance, IFN-ul pentru credite de consum si carduri detinut de banca BRD Societe Generale, a fost inchis si a intrat in procedura de lichidare, conform unui anunt de pe... detalii