acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Peste 16.000 de clienţi au aplicat la Banca Transilvania pentru credite, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a- şi cumpăra locuinţă, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
BT a derulat în perioada 2 – 12 iunie a.c. o campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly.
“Am venit cu reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT şi, chiar şi în această perioadă, creditele au avut căutarea cea mai mare.
Solicitările pentru împrumuturile pentru locuinţe arată că oamenii au în continuare planuri, vise pe care – deşi uneori sunt nevoiţi să le amâne puţin -, îţi doresc să le ducă la bun sfârşit.
Este rolul nostru, fiind cea mai mare bancă de retail, să dăm tonul în piaţă în noul context şi ne bucurăm să vedem că românii au în continuare planuri şi noi le putem susţine.” – Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Cele mai dorite produse au fost:
– creditul de nevoi personale Practic BT;
– pachetul cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul Practic BT;
– creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare a unui împrumut de la altă bancă;
– cardul de cumpărături STAR Forte şi descoperitul de cont curent (overdraft).
Campaniile de shopping bancar online au fost lansate în România de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii pentru actualii şi viitorii clienți ai băncii.
Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi Good Vibes Only sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.
"Am inceput cu bine anul 2021, ce promite sa fie un an al revenirii solide", a declarat Stefan Dörfler, CFO al Erste Group, cu ocazia prezentarii rezultatelor financiare din T1 2021... detalii
Fundația Comunitară București, împreună cu Banca Transilvania, lansează “Inclusiv în cartier”, programul care sprijină dezvoltarea proiectelor în comunitățile de cartier, conform unui comunicat de presa, in care se mai arata:Valoarea... detalii
Ministerul Educației și Cercetării, Banca Națională a României, Asociația Română a Băncilor, Institutul Bancar Român, Autoritatea de Supraveghere Financiară și Institutul de Studii Financiare anunță acreditarea singurului curs integral „Educație... detalii
Peste 1.630 de elevi cu vârsta între 13-15 ani din 125 de școli, licee și colegii de la nivel național au participat la ediția a III-a a finalei naționale a... detalii