acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Aplicatia de mobile banking YOU BRD nu functioneaza in prezent, din cauza unor probleme tehnice, a anuntat banca franceza.
“Aplicatia YOU intampina actualmente unele dificultati tehnice.
Ne cerem scuze pentru acest lucru, facem toate eforturile pentru ca functionalitatile sa revina la nivelul normal.
Echipele noastre lucreaza cu prioritate pentru rezolvarea acestui incident si speram sa rezolvam situatia cat mai rapid”, a anuntat BRD, pe Facebook.
Clientii BRD se plang ca aplicatia YOU BRD are probleme de functionare prea des:
“Am cont la ING de mai bine de 15 ani si in 8-10 ani de cand folosesc apliatia Homebank s-a intamplat de maxim 3 ori sa existe probleme. De 5 ani incasez salariul la dumneavoastra si am constatat ca aplicatia este nefunctionala cel putin o data pe luna. Intrebarea mea e de ce e diferenta atat de mare intre dumneavoastra si concurenta? Multumesc!”
Un cititor ne-a semnalat si in urma cu patru zile, in 12 ianuarie, ca nu-i functioneaza aplicatia YOU BRD:
“Aplicatia nu functioneaza , imi apare mesaj :cont favorit indisponibil . You brd este greu de instalat , o aplicatie gandita gresit.”
Problemele cu aplicatia YOU BRD se afla printre cele mai frecvente reclamatii primite la Reclamatiibanci.ro:
“Am o problema cu aplicația YOU BRD, și nimeni nu știe ce sa fac ca să o pot activa. Am fost și la agenție și nici cei de acolo nu au acces de a activa. Faceți ceva cu aceasta aplicație!”
Si in urma cu doua zile, in 14 ianuarie, BRD a anuntat, pe Facebook, ca aplicatia are probleme tehnice:
“Aplicatia YOU BRD intampina actualmente unele dificultati tehnice. Ne cerem scuze pentru acest lucru, facem toate eforturile pentru ca functionalitatile sa revina la nivelul normal. Echipele noastre lucreaza cu prioritate pentru rezolvarea acestui incident si speram sa rezolvam situatia cat mai rapid.”
BRD este criticata, intr-un comentariu pe Facebook, pentru modul greoi de lucru cu clientii:
“Foarte greu de lucrat cu BRD, sunt foarte limitati la nivel operational comparativ cu alte banci, nu recomand.”
(stire in curs de actualizare)
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii
BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii
CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii