acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizează tranzacţii bancare online, iar 9% accesează web-ul prin intermediul echipamentelor mobile, acest segment având potential de creştere, reiese în urma unei cercetări de piaţă realizată de TradeAds Interactive.rnrnSondajul s-a desfăşurat în perioada 10 – 27 ianuarie, în baza unui chestionar cu 22 de întrebări, livrat online. Volumul eşantionului analizat a fost de 5.356 respondenţi.rnrn”Românii declară că folosesc cu precădere calculatoarele de tip desktop pentru navigarea pe Internet – 63,6%, în timp ce laptop-urile şi notebook-urile sunt utilizate de 39,3% dintre cei chestionaţi. Echipamentele mobile (…) au o pondere de 9%, acest segment având potential de creştere, iar 9,6% dintre cei chestionaţi declară că realizează tranzacţii bancare pe Internet”, se arată într-un comunicat al TradeAds remis MEDIAFAX.rnrnCea mai populară activitate pe Internet este corespondenţa prin instant messaging.rnrnPotrivit rezultatelor sandajului, Internetul este cea mai mare sursă de acces la informaţii, mai mult de jumătate dintre respondenţi declarând că se documentează sau caută informaţii.rnrnDe asemenea, ziarele şi revistele online sunt citite de peste 40% dintre respondenţi, în timp ce 30% dintre aceştia utilizează reţele sociale.rnrn”În cazul femeilor, predomină căutarea informaţiilor şi documentarea pentru locul de muncă/şcoală, în timp ce bărbaţii descarcă muzică şi filme şi cumpără/vând diferite produse”, se mai spune în comunicat.rnrnCele mai solicitate categorii de informaţii pe care utilizatorii doresc să le regăsească pe Internet sunt despre sănătate – 53,8%, educaţie – 50,8%, divertisment – 46,6% şi artă – 46,6%.rnrnUtilizatorii români de Internet formează grupuri cu preferinţe relativ omogene. Astfel, femeile preferă informaţiile despre artă, călătorii, divertisment, educaţie, familie, sănătate, shopping, iar bărbaţii accesează informaţii din domeniile auto, business, divertisment pentru adulţi, sport şi tehnologie.rn
Banca Transilvania (BT) are o structura diversa de actionari, in majoritate persoane fizice si juridice din Romania. Astfel ca cel mai mare actionar al BT detine mai putin de 10%... detalii
Pe Facebook exista o pagina sponsorizata pentru inselatorii cu credite, Credit Yes, cu link catre site-ul Credityes.ro, asemanator cu o platforma legitima de credite auto din Statele Unite, Credityes.com.Site-ul Credityes.ro... detalii
Cititorii ne-au sesizat ca exista pe inteet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online.Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent,... detalii
BRD Finance, IFN-ul pentru credite de consum si carduri detinut de banca BRD Societe Generale, a fost inchis si a intrat in procedura de lichidare, conform unui anunt de pe... detalii