Banca Transilvania are o campanie promotionala la credite, carduri, asigurari, abonamentele la festivaluri

Autor:

Bancherul.ro
2024-02-29 12:50

Banca Transilvania anunță o nouă campanie de shopping bancar online, Sfatul Babelor, care are loc în perioada 29 februarie – 9 martie, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:

Campania vine cu reduceri, beneficii și gratuități la credite, carduri de cumpărături, asigurări și leasing, dar și cu discount-uri la abonamente pentru festivalurile anului, Untold, Electric Castle și Nostalgia.

Conceptul campaniei este inspirat de sărbătoarea românească Babele, conform căreia românii își aleg o zi din perioada 1 – 9 martie, pentru a fi baba lor, ca indiciu al auspiciilor anului.

Detaliile ofertei:

• Cardurile de cumpărături Star Forte și Gold: 150 de lei cadou în puncte Star. Cardurile au un design nou, lansat în acest an.

• Cardurile de călătorii BT Flying Blue Classic și Premium: până la 4.000 Mile de bun venit (2.000 pentru Classic, 4.000 pentru Premium), precum și posibilitatea de a câștiga bilete de avion cu destinațiile Zanzibar și Londra;

• Credit de nevoi personale: dobândă fixă între 7,8% și 18,1%, redusă de la 8,4% și 18,5%, zero comision de analiză și cu asigurare de viață și șomaj;

• Credit imobiliar cu dobândă fixă introductorie pe 3 ani: 5,85%, zero comision de analiză și fără taxe de evaluare;

• Credit imobiliar cu dobândă fixă introductorie pe 5 ani: 5,9%, zero comision de analiză și fără taxe de evaluare;

• Overdraft: 9,47% dobândă variabilă (IRCC + 3,50%), redusă de la 14% (pentru persoanele care primesc venitul în cont BT; 17%/an pentru cei care nu primesc venitul în cont BT);

• Leasing auto: pentru persoanele fizice, 8,9%/an dobândă fixă (redusă de la 13,25%/an), iar pentru companii, 3,1%/an dobândă + EURIBOR 6M (redusă de la 3,80%/an dobândă + EURIBOR 6M).

Banca Transilvania este promotorul campaniilor de shopping bancar online în România, lansate acum zece ani.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar.

Are peste 21% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.

Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500, 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.

Comentarii

??????

?

@ ,,Ziariști bogați din scris, Care-au dat condei la lins Celor care și-au dorit Funcții , banii, sefi de partid, Să conducă mai rapid Pe cei care s-au suit În vehicul de partid, Spre apus și infint Și mai rar spre răsărit, Într-un ritm care-n drăcit, Adună ce-i de găsit !' ,?

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii

Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii