acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Banca Transilvania anunta ca furnizeaza non-stop firmelor informatii precum soldul conturilor, IBAN, cecuri sau bilete la ordin si pe WhatsApp, la numarul de telefon: 0757 080 006.
WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania
Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot afla informaţii despre conturile firmei de la chatbot-ul Raul inclusiv pe WhatsApp, pe lângă Facebook Messenger sau Skype, cum era până acum.
Informaţii precum IBAN, soldul contului, cecuri şi bilete la ordin pot fi aflate instant, 24h/7, prin telefon.
Ca şi alte proiecte anunţate de bancă în martie şi aprilie a.c., lansarea a fost prioritizată de BT pentru a ajuta clienţii să facă #bankingdeacasă, de această dată prin una dintre cele mai
familiare aplicaţii de pe telefon, WhatsApp.
Prin chatbot, banca şi clienţii se întâlnesc online, acolo unde aceştia sunt deja, iar printre mesaje către prieteni sau familie, îi pot scrie şi lui Raul.
Raul este primul chatbot pentru antreprenori din România, lansat în 2018. Acum a devenit inclusiv primul chatbot care comunică prin WhatsApp informaţii financiare, iar pentru
dezvoltarea lui Banca Transilvania a colaborat cu Vonage şi cu Druid.
Vonage este lider global pe piaţa soluţiilor de business în cloud, specializat pe soluţii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video şi voce, iar Druid este companie românească specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali, cu care BT colaborează deja şi pentru alte proiecte digitale.
Pentru a comunica prin WhatsApp cu Raul, este necesară salvarea în agendă a numărului de telefon 0757 080 006.
Ce informaţii pot afla antreprenorii de la chatbotul Raul:
soldul contului curent şi a cardului în lei și valută;
IBAN-ul contui curent şi a contului de card lei și valută;
soldul punctelor de loialitate pentru cardurile de credit;
obligațiile de plată la cardurile de credit, respectiv la credite;
despre cecurile şi bilete la ordin de plată;
popriri pe cont;
despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT și extraopţiuni;
cursul valutar.
Securizarea informaţiilor este făcută de WhatsApp, prin criptare integrală.
Până acum, Raul a oferit antreprenorilor aproape 270.000 de răspunsuri, în special prin Facebook.
Ei au fost cel mai interesanţi de informaţii despre soldul conturilor şi cu privire la obligaţiile de plată pentru carduri.
Banca Transilvania are cinci chatboţi în echipă, dintre care trei sunt asistenţi online pentru clienţi: Raul, Livia – pentru clienţii persoane fizice şi Ino – care ajută cu informaţii despre amânarea ratelor.
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii
CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii
CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii
 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii