acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Banca Transilvania a primit certificare ISO9001:2015 pentru activităţi de acceptare a cardurilor la plata prin POS-uri – aplicaţie şi terminale de plată asistate, neasistate şi virtuale – şi activităţi de eCommerce, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Organismul de certificare este SGS România, parte a grupului SGS, lider mondial în domeniul inspecţiei, verificării, testării şi certificării.
BT este prima bancă din România care primeşte o astfel de recunoaştere pentru soluţiile de plată cu cardul, în urma auditării externe.
Certificarea atestă calitatea serviciilor şi soluţiilor POS şi eCommerce oferite de bancă.
Impactul Băncii Transilvania pe piaţa soluţiilor de plată cu cardul:
Peste 40.000 de comercianți şi 80.000 de locații fizice şi magazine online beneficiază de serviciile de acceptare BT.
În medie, în fiecare secundă sunt realizate 13 tranzacții cu cardurile Băncii Transilvania.
Volumele de tranzacții de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 42% în 2021 față de 2020.
17.000 de comercianți fac parte din programul de loialitate STAR, destinat clienților BT care au carduri de cumpărături.
Banca Transilvania are 4,6 milioane de carduri emise.
Comercianţii care lucrează cu Banca Transilvania au la dispoziţie BTePOS.ro, platformă online cu soluţii pentru plata cu cardul, cu telefonul sau online.
BT are peste 2,5 milioane de clienţi unici digitalizaţi, reprezentând 68% din clienţii activi. Aceştia sunt persoane fizice şi companii care folosesc cel puţin una dintre soluţiile digitale ale băncii – aplicaţii, Internet Banking sau Mobile Banking.
Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România și liderul pieţei soluțiilor de plată cu cardul şi a tranzacțiilor cu cardul.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 18% cotă de piaţă, 3,4 milioane de clienţi, 3 linii de business, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.
Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.
Informatiile necesare privind actualizarea datelor personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:Cum actualizez datele mele personale?Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante -⠀Accesând secțiunea... detalii
Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6) Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanțăBanca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate... detalii
Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori... detalii
Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF.Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025,... detalii