acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Banca Transilvania deruleaza in perioada 2-12 iunie cea mai mare campanie de shopping bancar online de pana acum – #Goodvibesonly – cu reduceri de dobanda la credite, pentru a sustine relansarea activitatii economice si a consumului, afectate de criza COVID-19.
Promotia include nu doar credite, ci si si alte produse bancare, precum carduri de credit, leasing si aplicatia BT Pay.
“Deşi perioada este încă plină de provocări, românii au în continuare planuri şi aspiraţii şi credem că este rolul nostru – fiind cea mai mare bancă de retail – să îi susţinem acum.
Facem asta şi prin reduceri la produsele preferate ale clienţilor noştri, cum ar fi creditul pentru nevoi personale şi cel pentru locuinţă. Este important pentru economie şi oameni ca băncile să susţină inclusiv consumul, iar noi ne asumăm un rol de lider şi aici”, declara Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania, intr-un comunicat al bancii, in care se adauga:
Banca Transilvania anunţă reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT din această perioadă, aşa încât pentru perioada 2 – 12 iunie a.c. este pregătită o nouă campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly.
Aceasta va cuprinde reduceri la imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, beneficii la cardul de cumpărături STAR, facilităţi pentru persoanele care folosesc aplicaţia BT Pay, overdraft cu dobândă redusă, respectiv beneficii la leasing auto.
Pe lângă banking responsabil pe perioada stării de alertă, Banca Transilvania aduce #staredebine clienţilor prin accesibilitate tot mai mare la produse şi servicii, în cea mai mare campanie de shopping bancar online pe care a lansat-o până acum.
Ofertele campaniei BT “Good Vibes Only” le gasiti aici.
"Am inceput cu bine anul 2021, ce promite sa fie un an al revenirii solide", a declarat Stefan Dörfler, CFO al Erste Group, cu ocazia prezentarii rezultatelor financiare din T1 2021... detalii
Fundația Comunitară București, împreună cu Banca Transilvania, lansează “Inclusiv în cartier”, programul care sprijină dezvoltarea proiectelor în comunitățile de cartier, conform unui comunicat de presa, in care se mai arata:Valoarea... detalii
Ministerul Educației și Cercetării, Banca Națională a României, Asociația Română a Băncilor, Institutul Bancar Român, Autoritatea de Supraveghere Financiară și Institutul de Studii Financiare anunță acreditarea singurului curs integral „Educație... detalii
Peste 1.630 de elevi cu vârsta între 13-15 ani din 125 de școli, licee și colegii de la nivel național au participat la ediția a III-a a finalei naționale a... detalii