acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Banca Comercială Română (BCR) a lansat Powercard BCR, un card de credit în lei emis sub sigla VISA, ce oferă deţinătorilor deosebite avantaje în sfera siguranţei şi a serviciilor, beneficiind de tehnologia CHIP.rnrnFaptul că datele de identificare ale deţinătorului de card sunt încorporate în unitatea de memorie proprie a cardului (aşa-numitul CHIP) care înlocuieşte banda magnetică, îl face unul dintre cele mai sigure carduri de pe piaţă. În plus, deţinătorul cardului Powercard BCR beneficiază de noul serviciu de alerte prin SMS la efectuarea tranzacţiilor, care oferă un plus de control al cumpărăturilor achitate cu cardul. rnrnPowercard BCR îşi va găsi foarte repede locul în topul preferinţelor oamenilor datorită faptului ca este un instrument de plată modern, sigur, care asigură comunicarea transparentă a costurilor. Toate acestea reprezintă motive suficiente pentru a te putea bucura din plin de cumpăraturi a declarat Igor Zganjer, director executiv Direcţia Carduri BCR. rnrnPowercard BCR este un card de credit cu utilizare internaţională, cu perioadă de graţie de până la 53 de zile, având o valabilitate de 3 ani. rnPosesorul cardului beneficiază de un credit între 500 lei şi 50.000 EURO (echivalent lei), în limita a 6 salarii lunare. Ca element de noutate menţionăm că suportul din plastic al cardului este semitransparent.rnrnNe propunem ca pe termen mediu să adunăm toate cardurile de credit BCR sub un brand unic, puternic, transparent – Powercard BCR a adăugat Igor Zganjer.rnrnPentru informarea corectă şi completă a publicului, BCR va lansa, începând cu 10 martie a.c., o campanie de informare şi promovare care va include activităţi de ATL, BTL şi vânzare directă. Ideea centrală a campaniei este aceea că Powercard BCR te ajută să ţii lucrurile sub control tot timpul, să îţi trăieşti viaţa aşa cum doreşti, să iei decizia de a cumpăra fără să mai fi constrâns de banii pe care îi ai în buzunar. Dramatizarea povestirii Powercard BCR este realizată pe baza unei concluzii desprinsă din viaţa de zi cu zi şi anume de foarte multe ori o cumpărătura atrage / conduce la altă cumpărătura (mai mult sau mai puţin planificată anterior).rnrnPentru anul 2009 BCR îşi propune dublarea numărului de carduri de credit active emise. rn
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii
CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii
CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii
 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii