Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
BCR mi-a cerut 200 de lei sa inchid un cont inactiv. E corect si legal? – Bancherul

BCR mi-a cerut 200 de lei sa inchid un cont inactiv. E corect si legal?

Autor:

Bancherul.ro
2018-04-25 08:34

“Buna ziua. Am rugamintea daca este posibil sa ma lamuriti in urmatoare problema. Am avut cont deschis la banca BCR, cont pe care nu il mai folosesc din 2016…in 04.2016 a expirat si cardul, iar de atunci nu am mai facut nici o tranzactie.

Astazi am vrut sa inchid contul dar trebuia sa achit inainte cca 200 si ceva de lei.

Este corect si legal daca nu am folosit atat timp acel cont curent sa achit suma respectiva?” intreaba un cititor.

Raspuns Reclamatiibanci.ro

Stimate domn,

Daca nu ati utilizat contul respectiv, banca ar fi trebuit sa-l inchida si sa va notifice cu privire la acest lucru, astfel incat sa nu va aplice comisioane pentru serviciile neutilizate.

In Contractul Cadru pentru servicii bancare al BCR se arata ca “BCR poate dispune inchiderea contului” devenit inactiv, daca nu mai exista bani in el (soldul este 0) sau daca exista o datorie (descoperit de cont neautorizat), precum si in cazul neefectuarii vreunei operatiuni timp de 3 luni consecutive.

Contractul Cadru mai spune ca daca banca decide sa inchida contul (in caz de culpa), trebuie sa va notifice, astfel incat sa puteti remedia problema, adica sa platiti eventualele datorii si sa nu acumulati altele, cauzate de comisioanele aferente contului, cum se pare ca s-a intamplat in cazul dumneavoastra. (vezi aici raspunsul integral)

Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam!

Comentarii

cosming

mda

Eu cred că e o reglementare foarte buna pierderea caracterului executoriu al contractului de credit. In acest moment nu xista un echilibru în fața legii intre banca și consumator atunci când se ajunge le executarea silita. Prin simplul fapt că banca e obligata să treacă prin fața instanței se validează faptul că datoria consumatorului fata de banca este corectă iar banca nu a folosit clauze abuzive pentru a creste artificial aceasta datorie. In acest moment daca vrei să execuți o bancă sa recuperezi sume încasată de acestea în baza clauzelor abuzive stai in procese ani de zile!!! De ce nu și invers ? Sa stea și banca in procese că să-și recupereze sumele ?

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Simplu Credit refuza colaborarea cu CSALB si nu vrea sa-mi scada dobanda. Ce pot sa fac?

„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii

Cum recuperez investitia la OMV printr-o inselatorie?

"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii