acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Clientii BRD au reclamat ca astazi nu au putut efectua plati onlie cu cardul, problema confirmata de banca in urma cu o ora.
BRD a anuntat, pe pagina sa Facebook, ca “din cauza unei probleme tehnice, puteti intapina dificultati la realizarea platilor online cu cardurile BRD emise sub logo-ul Mastercard. Echipele noastre lucreaza la rezolvarea situatiei. Va vom anunta imediat ce situatia va fi remediata.”
ACTUALIZARE
Problema cu platile online cu cardurile MasterCard si Maestro nu a fost inca rezolvata, a anuntat BRD, pe site-ul propriu, miercuri, 7 noiembrie:
“Vă informam ca puteți întâmpina dificultăți în realizarea unor plăți online cu carduri BRD emise sub logo-ul Mastercard.
Aceasta situație afectează doar anumite tranzacții e-commerce Mastercard și nu influențează celelalte tipuri de operațiuni cu carduri.
Facem eforturi să rezolvam această problemă în cursul zilei de azi. Vă vom anunța imediat ce situația va fi remediată.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri astfel create și vă mulțumim pentru înțelegere.”
Clientii BRD au reactionat astfel, pe pagina Facebook a bancii:
“Dupa ce ca nu e o banca gratis, ca altele, mananca comisioane la toti clientii, nici nu are specialisti IT care sa rezolve instantaneu problemele. Platesc o banca ca sa beneficieze tot ei de banii mei. Incredibil”.
BRD are cele mai mari comisioane dintre bancile romanesti pentru un cont cu card si online banking, conform unei analize Bancherul.ro (vezi aici detalii).
Problema a fost rezolvata dupa 2 zile
BRD a anuntat in 8 noiembrie ca re zolvat problema platilor online cu cardurile Mastercard, dupa doua zile de la aparitia acesteia, in 6 noiembrie.
“Dragi clienți,
Vă informăm că situația a fost remediată și toate plățile online cu carduri BRD emise sub logo-ul Mastercard sunt efectuate cu succes.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create și vă mulțumim pentru înțelegere.”
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii
BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii
CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii