Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
BRD nu a inchis contul timp de 7 ani, desi nu l-am utilizat. Ce pot sa fac? – Bancherul

BRD nu a inchis contul timp de 7 ani, desi nu l-am utilizat. Ce pot sa fac?

Autor:

Bancherul.ro
2016-06-05 21:48

“Acum zece ani, in 2006, am deschis un cont la BRD in care mi se depunea salariu….pana in 2009 am utilizat acel cont care avea si o limita de credit. Dupa ce am achitat limita de credit nu am mai utilizat acel cont, eu imi aduc aminte ca l-am inchis….dar astazi , imi ajunge o scrisoare de la BRD in care mi se precizeaza ca trebuie sa-mi achit suma restanta….cu alte cuvinte contul nu a fost inchis, in acelasi timp banca luand din limita de credit….ajungand in 2016 cu -2000 Ron…..

Cum este posibil ca timp de 7 ani banca a utilizat banii fara sa ma anunte….cand nu au avut banii mi-au trimis scrisoare. Banca fata de clienti nu are nicio responsabilitate….nu trebuie sa te anunte? Adica nu este un an, sunt 7 ani……”, se plange un cititor al site-ului Reclamatiibanci.ro, dedicat rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Am intrebat reprezentantii BRD care este procedura bancii in astfel de cazuri, iar raspunsul a fost urmatorul:

– contul curent, cardul, limita de credit aferenta unui cont de salariu sau nu (Descoperit Autorizat de Cont – DAC) sunt produse de sine statatoare, fiecare cu contractul lui;

– astfel, daca de exemplu clientul preda bancii cardul, nu inseamna ca automat vor fi inchise si celelalte produse: cont, DAC;

– pentru ca acest lucru sa se intample, clientul trebuie sa comunice bancii care ii sunt intentiile si sa completeze cereri de inchidere cont si limita de credit (comunicarea client – banca este esentiala, pentru ca altfel mergem doar pe intentii);

– in lipsa acestor instructiuni scrise din partea clientului, banca nu poate inchide produsele

Vezi aici raspunsul complet

Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Simplu Credit refuza colaborarea cu CSALB si nu vrea sa-mi scada dobanda. Ce pot sa fac?

„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii

Cum recuperez investitia la OMV printr-o inselatorie?

"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii