acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:
“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online.
Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.
Detalii:
+46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.
BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.
Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.
Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.
Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.
Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.
În curând, canale noi de comunicare cu clienții
Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris.
Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii
CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii
CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii
 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii