acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121“Ne vom asigura că se emite cardul bancar doar la cererea clientului”. Asa scrie in Codul de bune practici bancare emis de Consiliul Patronatelor Bancare din Romania (CPBR). Recunosc astfel bancherii ca emit carduri fara a exista o cerere si o semnatura a clientului? Greu de crezut. Si totusi, se intampla.
Dovada sta intr-o plangere recenta primita pe site-ul Reclamatiibanci.ro, in care clientul unei banci spune ca i s-a emis un card de credit Avantaj de catre Credit Europe Bank, doar in urma unei discutii telefonice, fara existenta unor documente personale si fara sa semneze o cerere de emitere a cardului sau un contract.
„In urma cu ceva vreme am intentionat sa obtin un card Avantaj. Am purtat o discutie la telefon cu un agent. Ulterior, acesta m-a sunat sa imi spuna ca a fost emis cardul.
Mi s-a parut suspicios si i-am transmis ca nu doresc un card pentru care mi-am manifestat interesul doar telefonic si pentru care NU am semnat, nu am depus documente care sa dovedeasca venitul sau copii dupa acte de identitate.
In fiecare saptamana ma suna un reperezentant al bancii si ma invita sa imi ridic cardul. Le-am spus tuturor ca nu doresc cardul, ca nu inteleg cum a putut fi emis.
Pot fi emise carduri doar prin telefon, fara semnatura sau documente care sa dovedeasca identitatea? Pot avea probleme din aceasta cauza? Ce pot face in aceasta situatie?”, reclama cineva pe site-ul Reclamatiibanci.ro.
Emiterea unui card fara existenta documentelor solicitantului si mai ales fara semnatura acestuia este, evident, o ilegalitate, nu doar un abuz sau o rea practica bancara.
In mod normal, un cod de bune practici bancare nici macar nu ar trebui sa aminteasca de astfel de cazuri. Iata insa ca datorita acestei initiative a CPBR ies la iveala lucruri pe care multi dintre noi nu le credeam posibile in practica bancara si care trebuie starpite, fara indoiala, in vederea imbunatatirii relatiei clientilor cu bancile.
Credit Europe Bank nu face parte din CPBR, insa noi recomandam acestei banci sa adere la Codul de bune practici bancare al acestei organizatii.
Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii
„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii
"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii
"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii