Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Credius m-a inselat: mi-a dat un credit de 1900 de lei si trebuie sa dau inapoi de 10 ori mai mult, adica 18.600 lei! Ce pot sa fac? – Bancherul

Credius m-a inselat: mi-a dat un credit de 1900 de lei si trebuie sa dau inapoi de 10 ori mai mult, adica 18.600 lei! Ce pot sa fac?

Autor:

Bancherul.ro
2021-12-15 13:04

“Am făcut o cere de împrumut la Credius pe 12 luni cu 310 pe luna pt 2600, ei m au sunat mi a spus ca sa aprobat creditul și îmi oprește un comision de analiza de 700 sa semnez și îmi virează banii, m am trezit ca pt 1900 trebuie sa plătesc 5 ani câte 310 pe luna. Ce pot face ca înnebunesc, cum este posibil așa ceva, pot rambursa tot creditul anticipat?”, intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Iata ce trebuie sa faceti: trebuie sa trimiteti la Credius doua notificari, prin e-mail, la adresa salut@credius.ro, astfel:

In primul rand trebuie sa faceti o reclamatie cu privire la faptul ca ati fost inselat atunci cand ati obtinut creditul, adica nu ati fost informat in mod adecvat cu privire la conditiile de creditare, mai exact care este perioada de creditare si care este costul total al creditului.

Bancile si IFN-urile sunt obligate de lege sa-si informeze clar clientii, inainte sa le aprobe creditele, care sunt costurile acestora, in special care sunt costurile si cat vor plati in total pentru respectivul imprumut.

Mai exact, conform legii (OUG 50/2010 privind contractele de credit), inainte de semnarea unui contract, trebuie sa primiti un document (informare) care se numeste INFORMAȚII STANDARD LA NIVEL EUROPEAN PRIVIND CREDITUL PENTRU CONSUMATORI.

Acest document trebuie sa includa, printre altele, perioada de crediare, dobanda, precum si costul total al creditului.

Daca ati fi primit respectivul document, probabil ca ati fi stiut ca este vorba de un credit foarte scump, pe o perioada lunga, de 5 ani, astfel ca este posibil sa-l fi refuzat.

In al doilea rand, faceti o cerere de rambursare anticipata a creditului, astfel incat sa scapati de aceste costuri uriase ale creditului (dati inapoi de 10 ori mai mult decat ati luat).

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Simplu Credit refuza colaborarea cu CSALB si nu vrea sa-mi scada dobanda. Ce pot sa fac?

„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii

Cum recuperez investitia la OMV printr-o inselatorie?

"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii