Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Dintre utilizatorii cardurilor de credit Garanti Bank, 45% au platit in rate fara dobanda, cu ocazia cumparaturilor de Paste – Bancherul

Dintre utilizatorii cardurilor de credit Garanti Bank, 45% au platit in rate fara dobanda, cu ocazia cumparaturilor de Paste

Autor:

Bancherul.ro
2014-05-26 12:26

Garanti Bank anunta ca a înregistrat în perioada sărbătorilor Pascale o creștere cu 15% comparativ cu 2013 a volumului total de tranzacții realizate cu cardul de credit Bonus Card. Aproape 25.000 de persoane și-au folosit cardurile în perioada 11-25 aprilie și fiecare client a înregistrat o medie de trei cumpărături și 541 RON cheltuiți.

De Paște, posesorii de Bonus Card și-au folosit cel mai frecvent cardurile de credit pentru cumpărături în magazine alimentare, de îmbrăcăminte și pentru achiziția de electronice, 55% dintre aceste sume reprezentând plăți integrale, în timp ce 45% au fost cumpărături în rate fără dobândă, precizeaza banca intr-un comunicat.

Din totalul cumpărăturilor făcute cu Bonus Card în perioada 11-25 aprilie, 9% au fost online. Posesorii de card au cumpărat online cel mai des cosmetice, și-au plătit utilitățile electrice și au achiziționat produse electronice, în timp sumele cele mai mari au fost cheltuite pentru achiziția de electronice, cosmetice și produse IT, clienții beneficiind de avantajul de a putea plăti aceste produse în până la 12 rate fără dobândă și de a primi bonus la fiecare cumpărătură.

Clienții Garanti Bank și-au folosit bonusurile în special pentru achiziția de electronice, îmbrăcăminte și în magazinele de bricolaje.

Rezultatele înregistrate în perioada Paștelui în ceea ce privește tranzacțiile cu Bonus Card demonstrează că românii sunt încă mai interesați să cumpere mâncare decât orice altceva de sărbători. Motivul pentru care cumpărăturile cu Bonus Card în benzinării sunt pe locul doi în topul tranzacțiilor offline este faptul că am organizat campanii foarte atractive în luna aprilie, cu scopul de a crea o experiență bancară de valoare pentru clienți și de a crește loialitatea acestora. Prin intermediul campaniillor respective am înregistrat rezultate care ne-au depășit așteptările“, a declarat Emre Unal, Director Carduri Garanti Bank.

Clienții Garanti Bank care și-au folosit cardurile Bonus Card de Paște sunt în mare parte bărbați (58%) cu veniturii medii (54%), în zona București & Ilfov (26%). Aproape jumătate (48%) sunt în grupul de vârstă 35-44 și 72% sunt căsătoriți.

Comentarii

F. Zainescu

si va mai pierde ...

si cine e de vina??? ca si client (deocamdata) al bancii sunt profund dezamagit de serviciile lor ... si de modalitatea prin care si-au forteaza clientii care au credite sa accepte celebrele comisioane de administrare .... pt care ii actionez in instanta ... si se pare ca nu sunt singurul care isi va muta conturile si depozitele de la ei ...

Stefania Tode

Incompetenta !

In calitate de fost client! "Colaborarea" cu UNICREDIT TIRIAC BANK a fost o experienta pe care nu o doresc nimanui...Numai angajati incompetenti, ca sa incep cu o concluzie! UniCredit Tiriac Bank si UniCredit Consumer Financing, doua entitati care in tandem, pentru un singur serviciu percep doua comisioane.Ce mi-au administrat? Pai va spun ca de 5 ani, numai nervi, dezinformare si rea vointa.Sunt in pierdere??? Eu sper sa ajunga cat de curand in picaj!!!!!!!!!!! Ii voi actiona in instanta si nu numai pentru prejudiciul material, cat si pentru cel moral.Este inadmisibila incompetenta angajatilor bancii, asta daca ai o conversatie telefonica, daca esti face to face, la birou, atitudinea acestora superioara si aroganta, te dezgusta de-a dreptul.Traim in Romania, ok....dar cu ei ce facem?

robert

banca cu cei mai penibili angajați

mi-au blocat contul pentru inactivitate, ii sun sa văd ce se poate face sa îl deblocheze îmi spune tanti mita ca am contul blocat de către instanță deoarece am datorii (asta o știa fără sa îmi ceara date de identificare deci neștiind despre ce cont e vorba, având de asemenea o aroganta de nedescris. în cele din urma nu a făcut absolut nimic, ne-am luat la revedere și asta a fost. Niște ratați penibili!

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii