acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Grupul Garanti BBVA România a încheiat un parteneriat strategic cu Signal Iduna Asigurare Reasigurare, prin care va oferi tuturor angajaților săi, începând din luna aprilie, un nou beneficiu constând într-o asigurare de sănătate cu acoperire vastă, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Asigurarea reprezintă un supliment la actualul abonament medical, de care beneficiază deja toți angajații Garanti BBVA și poate fi extinsă și pentru membrii familiilor lor.
Asigurarea de sănătate furnizată de Signal Iduna Asigurare Reasigurare va acoperi spitalizarea și intervențiile chirurgicale, bolile grave și tratamentele oncologice.
Polița acoperă, printre altele, indemnizația de spitalizare continuă și tratamentele medicale. Alte servicii acoperite de acest plan includ indemnizația de spitalizare, a doua opinie medicală, chirurgie plastică reconstructivă și tratamente alternative.
Angajații Garanti BBVA România vor putea utiliza asigurarea în peste 1.200 de clinici și spitale medicale private din România, dar și în unități din Europa și Turcia, pentru anumite tratamente.
“Cel mai valoros atu al Garanti BBVA România este capitalul nostru uman și suntem recunoscători pentru devotamentul, angajamentul și dedicarea pe care colegii noștri le-au dovedit de-a lungul anilor și în special în această perioadă încărcată de provocări generate de Covid. Prin parteneriatul cu Signal Iduna Asigurare Reasigurare vom putea să le oferim angajaților noștri un beneficiu suplimentar pentru sănătatea, siguranța și liniștea lor, adăugând această asigurare de sănătate în pachetul lor de beneficii. Suntem convinși că acest nou beneficiu va fi extrem de apreciat și va stabili standardul în industria noastră”, a declarat Çağri Memişoğlu, Director General Adjunct, Garanti BBVA Romania.
Poliția de asigurare garantează, de asemenea, că persoana asigurată va primi contravaloarea costurilor serviciilor medicale care nu sunt acoperite de sistemul public de sănătate și pentru care a achitat costurile și o poate dovedi prin facturi / chitanțe.
“Anul trecut a recalibrat modul în care beneficiile extrasalariale sunt percepute atât de angajați, cât și de angajatori și a reașezat prioritățile în ceea ce privește valoarea pe care acestea o oferă cu adevărat. Într-un moment în care sănătatea este principala preocupare pentru noi toți și accesul la serviciile medicale poate fi dificil, suntem bucuroși să începem acest nou parteneriat cu Garanti BBVA România, pentru care protecția și siguranța angajaților săi sunt esențiale”, a declarat Nicolae Trofin, Membru al Consiliului de Administrație, Signal Iduna Asigurare Reasigurare.
Segmentul asigurărilor de sănătate a înregistrat o dinamică pozitivă în primele 3 trimestre ale anului 2020, cu o creștere de aproximativ 18%, față de aceeași perioadă a anului precedent, ajungând la aproximativ 351 milioane lei, potrivit datelor publicate de Autoritatea de Supraveghere Financiară.
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii
Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii
CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii
Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii