acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Romania este caracterizata prin cea mai mare frecventa a daunelor din Europa de Est, cea mai mare viteza de crestere a parcului national de autovehicule si una dintre cele mai slabe infrastructuri de drumurirnrnGenerali Asigurari continua procesul de educare a pietei, rol asumat la inceputul acestui an, prin lansarea unei campania de comunicare CASCO Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura, se arata intr-un comunicat al companiei. rnrnCampania se va desfasura in perioada 29 septembrie-14 noiembrie, pe canalele print, radio si Internet. Obiectivul principal il constituie incurajarea unui comportament prudent in trafic, prin comunicarea recompenselor oferite de produsul CASCO Generali: prime de asigurare mai mici pentru soferii responsabili si serviciile de calitate pe care le ofera compania – plata rapida a daunelor, decontarea directa cu peste 400 de service-uri din intreaga tara si asistenta rutiera 24/7. Campania este dezvoltata de catre agentia de publicitate Prospero si va fi sustinuta de o campanie dedicata de relatii publice, prin Free Communication.rnrnCampania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa incurajam un comportament responsabil in trafic, prin acordarea unor beneficii reale conducatorului prudent, a declarat Radu Ionescu, Sef Birou Asigurari Auto Generali Asigurari.rn
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii