Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking – Bancherul

Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking

Autor:

Bancherul.ro
2020-05-13 22:02

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat.

“Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: plati online, plati la POS, aplicatii online, bancomate, tot?!”, a reclamat un client Raiffeisen, pe Facebook.

“De ce nu merge sa scot bani de la niciun bancomat?”, a intrebat alt client Raiffeisen.

“De ce nu pot plati la casa cumparaturile? Ne plimbam asa, de nebuni?! Nici nu anuntati, doar la casa vedem ce e o hiba! Rusine!”, s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

“Am blocat casa la Metro. Se formase o coada in spatele meu…Am sunat la Raiffeisen si operatorul s-a simtit deranjat…dar banii mei erau pe card la ei”.

“Nu puteti anunta inainte sa blocati tranzactiile?”, a reclamat alt client.

Raiffeisen le-a raspuns ca exista probleme cu utilizarea cardurilor si cu aplicatiile de internet banking: “In prezent intampinam un incident care impacteaza utilizarea cardurilor si afisarea informatiilor in cadrul platformelor de internet banking”.

“Acum o ora trebuia dat mesajul asta, cand a picat sistemul”, i-a reprosat bancii un client.

“Raiffeisen, rusine! Puteati trimite un SMS catre clienti in momentul producerii evenimentului nefericit”, s-a plans altcineva.

“Mi-ati actualizat aplicatia, care a functionat doar o saptamana. Era buna cea veche”, se plange alt client.

“La telefoane raspund doar robotii”, obiecteaza altcineva.

“Au un sistem informatic invechit, in ultima vreme au avut probleme constant…extrem de slaba aceasta banca”.

Raiffeisen Bank nu a anuntat nimic despre acest incident.

Pe site-ul Raiffeisen exista o pagina cu starea serviciilor, care afiseaza ca toate sunt functionale, in contradictie cu ceea ce reclama clientii bancii.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii