Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Intesa Sanpaolo Bank deruleaza prima campanie de imagine in Romania – Bancherul

Intesa Sanpaolo Bank deruleaza prima campanie de imagine in Romania

Autor:

Bancherul.ro
2008-11-21 09:57

Intesa Sanpaolo Bank Romania, parte a grupului Intesa Sanpaolo – una dintre primele 10 instituţii financiare din lume, derulează în prezent prima campanie TV de imagine. Campania instituţionala face parte dintr-un proiect internaţional de comunicare şi promovare la nivelul Europei Centrale şi de Est a băncii mama – Grupul Intesa Sanpaolo. rnrnAstfel campania este difuzată concomitent în toate cele 13 ţări din regiune în care Intesa Sanpaolo a investit, marcând astfel etapa finală a procesului de rebranding internaţional al grupului. Obiectivul campaniei este de a comunica stabilitatea conferită de apartenenţa fiecarei bănci din regiune la unul dintre cele mai importante şi solide grupuri financiare internaţionale. rnrnSpot-ul TV a fost realizat de agenţia Saatchi&Saatchi Italia, împreuna cu regizorul german – Matthias Zenter. În România planificarea media s-a realizat cu ajutorul agenţiei Brand Connection şi a inclus un mix între canalele PRO TV, TVR2 şi PRO Cinema. Campania de imagine a fost susţinută şi de o nouă platformă online a băncii concepută de agenţia de web design Emblem. Noul design al web site-ului băncii www.intesasanpaolobank.ro are o formulă grafică deosebită, conform noii identităţi vizuale globale a Grupului Intesa Sanpaolo. rnrn”Intesa Sanpaolo Bank Romania şi-a propus să fie recunoscută ca o bancă inovativă cu acoperire naţională şi un lider al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor. Desemnată recent banca cu cea mai dinamică dezvoltare ca urmare a performanţelor înregistrate în cursul acestui an, Intesa Sanpaolo Bank va continua strategia de creştere organică pe piaţa locală. Campania de imagine va fi urmată în viitorul apropiat şi de alte strategii de promovare axate pe produsele oferite de bancă, atât persoanelor fizice, cât şi companiilor”, a declarat Riccardo Parasporo, Director general adjunct Intesa Sanpaolo Bank. rnrnIntesa Sanpaolo Bank este numele sub care activează banca pe piaţa locală de la începutul acestui an (14.01.2008), ca urmare a strategiei de rebranding la nivel global a grupului Intesa Sanpaolo. În urma fuziunii la nivel global dintre grupurile Intesa şi Sanpaolo IMI, banca a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, România devenind o piaţă strategică şi o prioritate pentru extindere alertă a noului grup Intesa Sanpaolo. În prezent Intesa Sanpaolo Bank deţine o reţea de 84 unităţi teritoriale la nivelul întregii ţări.rnrnIntesa Sanpaolo BankrnrnIntesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, una dintre primele 10 instituţii financiare din lume. Intesa Sanpaolo Bank a obţinut un profit net de 24,6 milioane lei (circa 6,7 milioane euro) în primele 3 semestre din acest an, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2007. Activele totale ale băncii au ajuns la valoarea de 2 575 milioane lei (690 milioane euro) la sfârşitul lui septembrie 2008, în creştere cu 67% faţă de septemrie 2007. rnrnGrupul Intesa Sanpaolo rnrnIntesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante instituţii financiare din lume – locul 4 în Europa şi lider în Italia, având circa 20 milioane de clienţi. În Europa Centrală şi de Est, precum şi în Bazinul Mediteranean, Grupul deţine în principal bănci aflate în primele poziţii în topul marilor jucători din ţările respective, deservind circa 8 milioane clienţi în 13 ţări.rn

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii

Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii