Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Laszlo Diosi, OTP Bank: Obiectivul nostru strategic este de a atinge o cota de piata de 5% pe termen mediu, adica in urmatorii 3 – 5 ani – Bancherul

Laszlo Diosi, OTP Bank: Obiectivul nostru strategic este de a atinge o cota de piata de 5% pe termen mediu, adica in urmatorii 3 – 5 ani

Autor:

Bancherul.ro
2011-07-28 08:18

“Obiectivul nostru strategic este de a atinge o cota de piata de 5% pe termen mediu, adica in urmatorii 3 – 5 ani. In acesti ani, vom vedea o consolidare a pietei bancare. Va fi o competitie sanatoasa in acest sector. Acum este greu sa ajungi numai prin crestere organica in top 5 asa cum s-a intamplat anterior cu Banca Transilvania. Noi apreciem Banca Transilvania, nu sunt o tinta de achizitie pentru noi. Nu spunem ca nu este posibil sa te dezvolti numai prin crestere organica. Este posibil, insa pune presiuni pe marja”, a declarat Laszlo Diosi, director general al OTP Bank Romania, citat de Antena3.rornrnRomania nu va mai avea o crestere economica de 7 – 8 procente, ci probabil de 3 – 4 % in anii urmatori. “Aceasta crestere de 3 – 4 procente va asigura o activitate bancara semnificativa, chiar daca nu vom mai vedea cresterile double digit (de doua cifre – n.r.) de altadata din loan book (portofoliul de credite – n.r.)”, explica seful subsidiarei OTP.rnrn“Rezultatele stress testului au indicat ca avem o pozitie financiara buna. Nu vom cumpara BCR sau Banca Transilvania, dar suntem interesati de achizitii”, afirma Laszlo Diosi. Potrivit acestuia, grupul ungar nu a stabilit un anume buget de achizitii pentru Romania, considerata o piata – cheie in strategia de dezvoltare a grupului ungar, in contextul in care sunt urmarite oportunitati de extindere si pe alte piete precum Croatia sau Slovacia.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Opinie

Creditare iresponsabila promovata de un broker

„Stiai ca poti sa iei un card de credit chiar daca ai gradul de indatorare depasit? Te ajutam cu un card de credit chiar daca banca ti-a spus ca ai... detalii

Inflatia este si consecinta cresterii salariilor

Inflatia mare este si consecinta cresterii salariilor, a precizat guveatorul BNR, Mugur Isarescu, cu ocazia prezentarii raportului privind inflatia din 11 noiembrie 2024.Seceta puteica, oferta insuficienta de produse alimentare si... detalii

ING ramane singura dintre bancile romanesti care-si face corect reclama la credite

ING ramane singura dintre bancile romanesti care-si promoveaza corect dobanzile la credite, atat in cadrul reclamelor TV si online, cat si pe site-ul propriu sau in retelele sociale.Mai exact, ING... detalii

Cardurile devin inutile: acum se pot face plati instant gratis din aplicatiile bancare

Cardurile isi pierd treptat utilitatea, odata cu avansul noilor tehnologii pentru plati.Bancile romanesti au inceput sa implementeze platile instant din aplicatiile bancare, prin serviciul RoPay.Platile instant (care se fac in... detalii