acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121MyBRD Net, serviciul de internet banking al BRD, nu functioneaza de cateva ore, conform plangerilor clientilor bancii adresate Bancherul.ro, Reclamatiibanci.ro dar si pe pagina de Facebook a BRD.
“Situatia este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Preconizam ca serviciul MyBRDNet va fi din nou functional, in aproximativ 1 ora”, a raspuns banca pe site-ul Facebook, in urma cu doua ore.
In prezent, atat site-ul bancii (www.brd.ro) cat si site-ul pentru internet banking (www.mybrdnet.ro) se pot accesa, dar se pare ca dupa logare clientii nu pot utiliza serviciul online.
“Incerc de cel putin 2 ore sa accesez serviciul “mybrdnet” si nu reusesc; ce se intimpla ? vom avea un raspuns?” ne-a scris un cititor al site-ului Bancherul.ro, la ora 13:10.
“Internet banking nu functioneaza de cel putin 4 ore. Va rog explicati”, a scris un client al BRD pe pagina de Facebook a bancii, in urma cu trei ore.
“Este o situatia neprevazuta. Lucram intens la remedierea ei, astfel incat serviciul sa fie din nou disponibil in cel mai scurt timp posibil”, a raspuns BRD.
La ora 16:10, BRD a anuntat, pe Facebook, ca problemele au fost remediate:
“Dragi clienti, platforma de internet banking a avut azi, in mod intermitent, perioade in care a functionat lent. Intre timp, echipele noastre au restabilit serviciul. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, va multumim pentru intelegere si va rugam sa ne semnalati daca vor aparea probleme ulterioare.”
BRD a precizat, la solicitarea Bancherul.ro:
“Platforma a avut perioade intermitente de functionare lenta, in mod aleatoriu. Parametrii sunt restabiliti acum.”
In jur de 725.000 dintre cei 2,1 milioane de clienti BRD utilizeaza myBRD Net, conform informatiilor bancii.
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii
BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii
CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii