acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121OTP Bank anunta doua noi metode de autentificare în serviciul 3D Secure pentru platile online cu cardul, conform noilor cerinte europene (PSD 2) privind autentificarea stricta a clientilor (SCA):
1. Autentificarea biometrică (amprenta digitală sau recunoașterea facială) prin aplicația mobilă SmartBank
Accesezi gratuit aplicația mobilă SmartBank de pe telefonul tău în funcție de sistemul de operare folosit:
Înrolează cardul emis de OTP Bank în aplicația SmartBank, din meniul OTPcards biometrics, utilizând ultimele 10 cifre din numărul de card și ultimele 6 cifre din CNP-ul tău.
Confirmă înrolarea cardului prin codul de verificare primit pe numărul de telefon mobil comunicat băncii și GATA! Acum poți să autorizezi plăți online efectuate cu cardul înrolat, direct de pe telefonul tău mobil prin autentificare biometrică, astfel:
– Alegi produsul dorit, finalizezi comanda și efectuezi plata cu cardul prin introducerea datelor acestuia (număr card, data expirării, codul CVV/CVC);
– Vei primi pe telefonul tău mobil pe care este instalată aplicația SmartBank o notificare de tip “push”, care te va direcționa către ecranul cu datele tranzacției (sumă, valută, denumirea comerciantului). Aprobi plata online prin autentificarea biometrică stabilită pe telefonul tău;
– Dacă te-ai răzgândit sau nu recunoști plata, o poți respinge din același ecran;
– În cazul în care dorești dezactivarea autentificării biometrice pentru plățile online efectuate cu cardul, poți șterge cardul înrolat din aplicația SmartBank, meniul OTPcards biometrics, opțiunea Inactivare.
2. Autentificare prin doi factori: parola statică + parola dinamică 3D Secure
Începând cu 1 ianuarie 2021, la prima plată online efectuată cu cardul emis de OTP Bank, în care alegi să autorizezi plata prin parola 3D Secure, vei urma pașii:
– Primul factor: în pagina de plată a comerciantului, în câmpul dedicat, vei introduce parola statică inițială, formată din ultimele 6 cifre din CNP-ul tău.
– În aceeași pagină de plată, din motive de securitate, se solicită schimbarea parolei statice inițiale, cu o nouă parolă formată din 6 cifre, cunoscută doar de tine. Pentru următoarele tranzacții online vei utiliza noua parolă statică, setată de tine în acest pas.
– Al doilea factor: vei primi la fel ca până acum parola dinamică 3D Secure, prin SMS, la numărul de telefon mobil comunicat băncii, pe care trebuie să o introduci în pagina de plată a comerciantului, în câmpul dedicat.
* Nu orice comerciant / website care deține un magazin virtual oferă serviciul 3D Secure, comerț electronic securizat. Poți beneficia de serviciul 3D Secure, dacă pe pagina de plată este prezentă sigla Organizațiilor Internaționale de Carduri „Verified by VISA” și / sau „Mastercard Identity Check”.
Pentru a te bucura de confortul plăților securizate prin intermediul serviciului 3D Secure, te rugăm să te asiguri că numărul de telefon mobil comunicat băncii este corect și actual (dacă este necesar, actualizarea acestuia poate fi efectuată la oricare sucursală OTP Bank sau apelând 0213085711).
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii
Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii
CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii
Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii