acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Posta Romana Broker de Asigurare, lansat in octombrie 2014, fiind prezent din ianuarie 2016 şi pe piaţa de asigurări online, prin intermediul platformei www.postasig.ro, a vandut in 2015 asigurari in valoare de 3,2 milioane lei, conform datelor furnizate de companie la solicitarea Bancherul.ro.
Piata brokerilor de asigurari a avut valoarea de 3,7 miliarde lei la finalul lunii septembrie 2015, conform datelor ASF. Cei mai mari brokeri de asigurari sunt Safety, Marsh, Transilvania, Destine, Inter, Daw Management, Campion, UniCredit, Porsche si Unity (vezi documentul atasat).
Pe parcursul anului trecut, Posta Romana Broker de Asigurare a avut, pe langa subscrierile normale, si 2 proiecte speciale in care a vandut polite cu valoare fixa (50 lei, asigurare de locuinta si asigurare de accidente).
Astfel, bilantul politelor vandute si al primelor incasate in anul 2015 este urmatorul:
– subscrieri normale 9.112 polite cu prime brute incasate in valoare de 2.660.977 lei;
– proiecte speciale 11.476 polite (6.925 asigurari de locuinte si 4.551 asigurari de accidente) cu prime brute incasate de 573.800 lei (346.250 lei asigurari locuinte si 227.550 asigurari de accidente).
Poşta Română Broker de Asigurare (PRBA) intră, începând cu luna ianuarie, şi pe piaţa de asigurări online, prin intermediul platformei www.postasig.ro. Brokerul Poştei Române pune, astfel, la dispoziţia clienţilor serviciul de comercializare a poliţelor RCA pe site-ul propriu, primul document de acest tip fiind deja încheiat. Platforma de vânzare online este complet operativă şi constituie un vector important în strategia de dezvoltare a PRBA.
“Expansiunea segmentului de vânzări electronice, la nivel naţional, ne-a determinat să investim în dezvoltarea unei platforme competitive, destinate clienţilor pragmatici, dinamici şi cu acces la Internet. Cei care vor să încheie rapid o poliţă RCA o pot face chiar de pe prima pagină a www.postasig.ro, unde au la dispoziţie un calculator care să-i ajute în alegerea asigurării potrivite pentru nevoile lor. Platforma oferă toate informaţiile cu privire la portofoliul PRBA şi este extrem de prietenoasă cu utilizatorul de Internet”, a declarat Viorel Motoroiu, CEO Poşta Română Broker de Asigurare.
Potrivit Directorului General al Poştei Române, Alexandru Petrescu, facilitatea pusă la dispoziţie de PRBA se aliniază strategiei operatorului naţional de servicii poştale de a intra cât mai rapid şi la costuri cât mai reduse pe piaţa tranzacţiilor online.
“Economia concurenţială se bazează tot mai mult pe tehnologii informaţionale moderne. Tranzacţiile online au o evoluţie ascendentă, iar perspectivele pe termen lung sunt de dezvoltare a întreprinderilor prin costuri mult mai mici. Asta ne dorim şi pentru proiectul strategic Poşta Română Broker de Asigurare. Transformarea recentă a site-ului Poştei Române, www.posta-romana.ro, în platformă de tranzacţii online este o confirmare a acestei strategii”, a precizat Alexandru Petrescu.
Poşta Română Broker de Asigurare este controlată integral de Poşta Română. PRBA intermediază asigurări generale, de la RCA la poliţe de sănătate. În acest moment, societatea oferă servicii de asigurare prin intermediul unor birouri dedicate în 220 de oficii poştale din toată ţara, dar şi în oficii partajate, la ghişeu. Alături de 317 intermediari în asigurări, cei aproximativ 12.000 de agenţi şi factori poştali pot îndruma clienţii către produsele, serviciile şi punctele acreditate de vânzare ale PRBA.
[1]
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii