Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Posta vinde o asigurare de sanatate, in parteneriat cu Asirom si Medical Ocupational (Medoc) – Bancherul

Posta vinde o asigurare de sanatate, in parteneriat cu Asirom si Medical Ocupational (Medoc)

Autor:

Bancherul.ro
2016-03-17 11:53

Poşta Română Broker de Asigurare (PRBA) anunta ca intră pe piaţa asigurărilor de sănătate în sistem privat, printr-un produs inovativ, lansat în colaborare cu Asigurarea Românească – Asirom Vienna Insurance Group şi cu prestatorul medical general Medical Ocupational (Medoc).

Poliţa Aromedica Poşta, care are o primă anuală de 450 de lei, va oferi asiguraţilor acces la servicii medicale în cazul unor îmbolnăviri neaşteptate sau îngrijiri medicale în cazul vătămărilor corporale în urma unui accident. (vezi detaliile produsului mai jos).

Asigurarea permite accesul la o reţea naţională de peste 800 de furnizori privaţi de servicii medicale, iar decontarea este directă, precizeaza Poşta Română Broker de Asigurare, intr-un comunicat de presa, in care se mai arata urmatoarele:

Astfel, asiguratul nu este nevoit să plătească pentru serviciile medicale acoperite de poliţă, decontarea desfăşurându-se direct între clinică şi asigurător. Aromedica Poşta include atât servicii medicale în ambulatoriu (consultaţii de specialitate, analize de laborator, ecografii, radiologie, radioscopie, screening cancer etc.), cât şi spitalizare în unităţi private şi publice, tratamente stomatologice, consultaţii oftalmologice şi dipozitive de protezare pentru auz şi văz.

„În acord cu strategia PRBA şi cu profilul clientului tradiţional al Poştei Române, ne-am dorit un produs accesibil cât mai multor categorii sociale. Poliţa este extinsă pentru limitele de vârstă – 18-64 de ani, sau 7-64 de ani pentru coasigurat – şi este independentă de sistemul public de sănătate. Prima de asigurare o face un produs extrem de competitiv pe o piaţă destul de greu accesibilă, cea a asigurărilor de sănătate în sistem privat”, a declarat Viorel Motoroiu, Directorul General al PRBA.

Aromedica Poşta permite asiguraţilor accesul la echipamente şi tehnologii de ultimă generaţie, dar şi la un Call Center medical dedicat, cu program non-stop. Noua poliţă PRBA, cu termenii şi condiţiile de asigurare, va fi disponibilă atât pe site-ul brokerului www.postasig.ro, cât şi prin intermediul agenţilor autorizaţi PRBA şi al celor peste 200 de oficii poştale cu birou dedicat de asigurări. De asemenea, se poate programa o întâlnire cu un consultant PRBA la numărul de telefon 021.336 00 74.

Până în acest moment, PRBA a dezvoltat două poliţe dedicate persoanelor cu venituri reduse. Prima poliţă funcţionează ca ajutor de înmormântare şi acoperă atât decesul, cât şi invaliditatea permanentă. Astfel, în schimbul unei prime anuale de 50 de lei, persoana desemnată de asigurat va primi o indemnizaţie de 2.000 de lei dacă se află într-una dintre situaţiile de mai sus. Cea de-a doua poliţă, „Căsuţa Poştală”, o asigurare de tip „property”, a funcţionat independent de cea obligatorie pentru locuinţă (PAD). Schimbările legislative survenite între timp au dus la dezactivarea acesteia, care va fi regândită în acord cu noile modificări.

Poşta Română Broker de Asigurare este controlată integral de Poşta Română. PRBA activează pe piaţa de asigurări din octombrie 2014 şi intermediază asigurări generale, de la RCA sau asigurări de locuinţă, la poliţe de sănătate.

[1]

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii