Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Probleme cu functionarea cardurilor BT (actualizat) – Bancherul

Probleme cu functionarea cardurilor BT (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2019-06-14 19:54

Banca Transilvania (BT) a avut astazi probleme cu cardurile, care nu au functionat, o anumita perioada, la bancomate, POS-urile magazinelor sau la platile online.

BT si-a anuntat clientii despre problema pe pagina sa Facebook: “Intampinam unele intermitente la platile cu cardul. Sistemele functioneaza, dar intermitent”, a anuntat banca. (vezi foto)

La ora 17,24, BT a facut cunoscut ca platile functioneaza normal.

Problema cu functionarea cardurilor a aparut intr-o zi aglomerata, inaintea minivacantei de Rusalii si intr-o zi de plata a salariilor, astfel ca este posibil sa fi fost cauzata de volumul ridicat al tranzactiilor.

Clientii BT care nu au reusit sa faca plati cu cardul au mai intampinat o problema: banii pe care au incercat fara succes sa-i scoata de la bancomate sau sumele cu care au platit la magazine le-au fost retrase din conturi, astfel ca au intrebat, alarmati, cand isi vor primi banii inapoi.

De asemenea, unii s-au plans ca nu au reusit sa ia legatura cu banca prin telefon, pentru ca timpul de asteptare a fost foarte mare.

BT le-a rezolvat problema acestor clienti tot prin mesaje pe Facebook: i-a rugat sa-si lase numerele de telefon la care banca sa-i poata suna, pentru a le pune la loc banii luati din conturi.

La ora 20.08, BT a anuntat pe Facebook ca “toate sumele clientilor blocate in urma functionarii cu fluctuatii a platilor se deblocheaza si ajung inapoi in cont in cel mai scurt timp.”

ACTUALIZARE

Sambata, 15 iunie, ora 11, BT a anuntat pe Facebook ca “echipele de suport lucreaza non-stop pentru deblocarea sumelor de pe carduri, in urma perioadei de functionare cu intermitente de ieri.

Deblocarea sumelor se realizeaza automat si nu este nevoie sa contactati banca”.

Comentarii

??????

?

@Apreciați că este legal și necesar ca BNR să dețină și o evidență a tuturor infracțiunilor comise în sistemul bancar românesc după anul 1989 , evidență care să fie accesibilă și publicului interesat și care să prezinte și prejudiciile produse sistemului bancar românesc din infracțiuni bancare și sumele ce au fost recuperate din acele prejudicii cauzate de infracțiuni bancare, ?

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii