acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Banca Transilvania (BT) a avut astazi probleme cu cardurile, care nu au functionat, o anumita perioada, la bancomate, POS-urile magazinelor sau la platile online.
BT si-a anuntat clientii despre problema pe pagina sa Facebook: “Intampinam unele intermitente la platile cu cardul. Sistemele functioneaza, dar intermitent”, a anuntat banca. (vezi foto)
La ora 17,24, BT a facut cunoscut ca platile functioneaza normal.
Problema cu functionarea cardurilor a aparut intr-o zi aglomerata, inaintea minivacantei de Rusalii si intr-o zi de plata a salariilor, astfel ca este posibil sa fi fost cauzata de volumul ridicat al tranzactiilor.
Clientii BT care nu au reusit sa faca plati cu cardul au mai intampinat o problema: banii pe care au incercat fara succes sa-i scoata de la bancomate sau sumele cu care au platit la magazine le-au fost retrase din conturi, astfel ca au intrebat, alarmati, cand isi vor primi banii inapoi.
De asemenea, unii s-au plans ca nu au reusit sa ia legatura cu banca prin telefon, pentru ca timpul de asteptare a fost foarte mare.
BT le-a rezolvat problema acestor clienti tot prin mesaje pe Facebook: i-a rugat sa-si lase numerele de telefon la care banca sa-i poata suna, pentru a le pune la loc banii luati din conturi.
La ora 20.08, BT a anuntat pe Facebook ca “toate sumele clientilor blocate in urma functionarii cu fluctuatii a platilor se deblocheaza si ajung inapoi in cont in cel mai scurt timp.”
ACTUALIZARE
Sambata, 15 iunie, ora 11, BT a anuntat pe Facebook ca “echipele de suport lucreaza non-stop pentru deblocarea sumelor de pe carduri, in urma perioadei de functionare cu intermitente de ieri.
Deblocarea sumelor se realizeaza automat si nu este nevoie sa contactati banca”.
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii
Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii
CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii
Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii