Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Probleme de functionare cu aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online (actualizat) – Bancherul

Probleme de functionare cu aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2020-12-21 11:41

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online sunt in prezent nefunctionale, conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank (vezi foto).

“Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația.
Mulțumim pentru înțelegere!”, a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook, in aceasta dimineata.

Ulterior, la 10,45, banca a anuntat ca problema a fost remediata: “Aplicațiile de online banking funcționează în parametri normali.”

Clientii Raiffeisen se plang ca problemele apar prea des

Clientii Raiffeisen Bank se plang ca problemele cu utilizarea aplicatiei de internet/mobile banking sunt frecvente:

Din nou si din nou nu merge!…

M-am săturat de probleme voastre!

Nu credeti ca este suficient ???? Cred ca totul are o

limita,inclusiv rabdarea clientilor !

Deja ne obisnuim cu asta …

E ceva normal la voi..abia astept să închid tot

Ar fi o idee sa schimbam banca

mai rau ca ing-ul cand nu a fost functional un weekend intreg.

De nu sunteti in stare sa le tineti functionale, oferiti posibilitatea înrolării cardurilor in GPAY ca sa avem si noi ceva functional.

Se asteapta prea mult si la telefon

Alti clienti au reclamat ca nu reusesc sa ia  legatura cu Raiffeisen Bank prin telefon:

De 20 de minute aștept la relații cu clienții să răspundă cineva…

Sun la Dumneavoastră de o săptămână nimeni nu răspunde…chiar ca servicii de toată jena.

Sa va fie rusine cu callcenterul vostru mizerabil, am stat cu orele sa raspunda cineva.

Sunteti niste nesimtiti, nimeni nu raspunde in callcenter, nimeni, o sa inchid toate conturile si nu mai doresc sa am de-a face cu o asa banca execrabila.

Nu aveti nici macar bunul simt sa raspundeti la telefoane. De ce ma mai mira ca faceti incurcaturi?!

Nu le pasa! Azi 40 de minute am stat in telefon in asteptare, vineri 30 minute…bataie de joc pe banii nostri.

Servicii execrabile. Sa va fie rusine cu asa aplicatii greoaie schimbate in decembrie.

ACTUALIZARE

La ora 17, pe pagina Raiffeisen.ro cu diponibilitatea serviciilor, cele doua aplicatii, noul Raiffeisen Smart Mobile si noul Raiffeisen Online figureaza ca fiind nefunctionale in continuare.

In 22.12.2020, ora 13, cele doua servicii figureaza in continuare ca fiind nefunctionale, pe site-ul Raiffeisenbank.ro.

La ora 20, situatia era neschimbata: aplicatiile figureaza ca fiind nefunctionale.

In 23.12.2020, ora 10, cele doua servicii figureaza in continuare ca fiind nefunctionale, pe site-ul Raiffeisenbank.ro.

In 25.12.2020, ora 19, pagina “disponibitatea serviciilor” de pe Raiffeisen.ro arata ca cele doua servicii de internet/mobile banking sunt “nefunctionale”.

In 27.12.2020, ora 21 situatia a ramas aceeasi: aplicatiile noul Raiffeisen Smart Mobile si noul Raiffeisen Online figureaza ca fiind nefunctionale, pe pagina Raiffeisen.ro, la disponibilitatea serviciilor.

In 29.12.2020, ora 19, pagina bancii privind disponibilitatea serviciilor arata ca cele doua aplicatii sunt in continuare nefunctionale.

In 03.01.2021, ora 19, pagina Raiffeisen.ro privind disponibilitatea serviciilor online nu a fost actualizata, cele doua aplicatii figurand in continuare ca fiind nefunctionale.

In 05.01.2021, ora 20, pe pagina Raiffeisen.ro, la disponibilitatea serviciilor, toate figureaza ca fiind functionale.

 

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii