Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Probleme la Raiffeisen cu functionarea aplicatiilor de online banking – Bancherul

Probleme la Raiffeisen cu functionarea aplicatiilor de online banking

Autor:

Bancherul.ro
2020-12-07 17:17

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online nu au functionat astazi pe parcursul catorva ore.

De asemenea, clientii Raiffeisen nu au putut utiliza nici bancomatele pentru depunerea de numerar si nu au primit PIN-ul prin SMS.

Iata anuntul publicat de Raiffeisen, pe Facebook, in jurul orei 13:

“Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.

De asemenea, nu se poate depune numerar la MFM, nu se primește PIN prin SMS.

Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația. Estimăm că rezolvarea incidentului va dura 2 ore.

[UPDATE] 14:25

✅ Aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online sunt din nou disponibile începând cu ora 14:15.
✅ Depunerea de numerar la MFM- disponibilă începând cu ora 14:00
✅ Transmiterea SMS către clienți – disponibilă începând cu ora 14:00

In prezent, pe site-ul Raiffeisen.ro, la sectiunea disponibilitatea serviciilor, toate serviciile bancii apar ca fiind functionale.

Clientii Raiffeisen se plang ca problemele sunt frecvente

Clientii Raiffeisen Bank se plang ca au prea des probleme cu utilizarea aplicatiilor online sau cu cardurile bancii:

“Mai bine ne anuntati doar cand functioneaza…ca sa nu mai avem surprize.”

“Tot in ziua de salariu va pica sistemu´.”

“Raiffeisen Bank Romania, dar asta se intampla cel putin saptamanal, daca nu cu o regularitate mai mare si va spun din experienta mea.”

“Foarte des. Ma gandesc sa plec de la Raiffeisen Bank.”

“Cam des pica sistemul.”

“De ieri e picat sistemul.”

“Faceti sa mearga lucrurile normal si sa nu avem probleme. Au fost destule cu noul sisitem de accesare on line ! O luam de la capat ?? Foarte frustrant!”

 

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii