Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Raiffeisen a avut un incident privind functionarea cardurilor – Bancherul

Raiffeisen a avut un incident privind functionarea cardurilor

Autor:

Bancherul.ro
2022-01-30 05:58

Raiffeisen Bank a avut pe parcursul zilei de vineri, 28 ianuarie 2022, un incident privind functionarea cardurilor la platile in magazine si retragerile de bani de la bancomate, conform reclamatiilor clientilor bancii.

“E a nu stiu cata oara cand raman intepenita ca ultima proasta la casa…”, s-a plans o clienta a bancii, pe Facebook.

“Mereu aveti defectiuni…cele mai proaste servicii, cea mai proasta organizare si cel mai prost sistem de IT”, a comentat altcineva.

Raspunsul Raiffeisen:

“Am intampinat un incident.
Colegii ne-au comunicat ca in momentul de fata tranzactionarea cu cardul functioneaza la parametri normali.
Ne pare rau pentru disconfortul creat de aceasta situatie.
Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank”.

Alti clienti s-au plans ca nu au putut retrage bani de la bancomate, desi banii au fost luati din conturi:

“Am vrut sa scot bani de la bancomat dar mi-a zis ca “tranzactia a fost refuzata de banca”. Cand ma uit pe aplicația de banking văd că banii i-ați retras, dar bancomatul nu mi-a dat nimic. La call center mi-a răspuns un băiat care a zis că mă direcționează către alt departament după care mi-a închis. Eu ce să fac?”, a reclamat un client Raiffeisen.

“Macar tie ti-au raspuns la call center”, a raspuns altcineva.

Raspunsul Raiffeisen:

“Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.

Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.

Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul pentru a completa formularul dedicat.

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.

Iti multumim!
Echipa Raiffeisen Bank”

Aplicatia Smart Mobile este functionala

Un cititor a comentat pe Bancherul.ro ca nu-i functioneaza aplicatia Raiffeisen Smart Mobile:

“Aplicatia Smart Mobile nu functioneaza la Raiffeisen Bank sub nici o forma si nimeni nu remediaza softul.”

Am intrebat reprezentantii Raiffeisen daca au fost probleme cu aplicatia, iar raspunsul este:

“Potrivit instrumentelor noastre de monitorizare, dar si a unei testari, aplicatia este functionala. E posibil sa fie ceva punctual la clientul respectiv (conexiune etc) caz in care trebuie sa faca o sesizare si sa se ocupe colegii de caz.”

Raiffeisen nu a raspuns insa la intrebarea privind incidentul privind cardurile.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii