acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Raiffeisen Bank anunta ca detine o retea de 40 de bancomate multifunctionale (MFM) de tip self banking, care permit efectuarea operatiunilor cu numerar sau fara numerar, utlizatorul fiind identificat cu ajutorul cardului emis de Raiffeisen Bank.
Iata lista de operatiuni ce pot fi efectuate prin MFM-urile instalate de Raiffeisen Bank:
– depunere numerar in lei in conturile proprii;
– depunere numerar in lei in conturile tertilor, daca sunt clienti Raiffeisen Bank;
– retragere numerar;
– schimb valutar cash (EUR/USD) – atat clientii, cat si non-clientii pot vinde valuta contra lei, fara a fi necesara utilizarea cardului;
– plati facturi cu si fara scanare cod de bare;
– interogare sold;
– reincarcare cartele telefonice preplatite (Vodafone, Orange, Telekom);
– generare mini-extras (se tiparesc ultimele 10 tranzactii efectuate pe cont);
– modificare PIN
“Este clar ca ne indreptam spre o digitalizare a bancilor, iar noi urmarim strategic sa dezvoltam canalele electronice de acces la serviciile bancii si sa eficientizam tranzactiile cu numerar. Aceasta tendinta ne-a facut sa dezvoltam si sa extindem permanent si operatiunile pe care le oferim prin MFM-urile instalate de Raiffeisen Bank. Ultima functiune introdusa e MFM-uri este posibilitatea de a depune numerar in conturile tertilor”, a spus Vladimir Kalinov, Vicepresedinte Aria Retail la Raiffeisen Bank, intr-un comunicat al bancii.
O harta cu locatiile in care sunt aceste masini poate fi gasita pe site-ul bancii.
Raffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sa multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (Raiffeisen Smart Mobile), plata automata a facturilor prin debit direct si reteaua de MFM-uri. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseele bancii.
Raiffeisen Bank este o banca universala care deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.800 de companii. Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de unitati, peste 1.150 de ATM-uri, aproximativ 13.800 de EPOS-uri;
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii
BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii... detalii
CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligaÈ›iuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior NepreferenÈ›iale, destinate încadrării ca... detalii