acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Peste trei sferturi dintre români achită facturile direct la ghişeul furnizorului, în timp ce aproape o treime apelează la serviciile bancare pentru efectuarea acestor plăţi, respectiv la casieriile băncilor, la bancomate şi internet banking, potrivit unui studiu realizat de GfK România. rnrnDe asemenea, 39% dintre respondenţi, cu vârste între 18 şi 65 de ani, îşi plătesc facturile la poştă.rnrnÎn ceea ce priveşte utilizarea serviciilor bancare pentru achitarea facturilor , 25% dintre români merg direct la casieriile instituţiilor de credit, 5% folosesc bancomatele şi numai 2% serviciu de internet banking.rnrnTotodată, 11% dintre respondenţi au arătat că folosesc serviciile disponibile în magazine sau benzinării pentru plata facturilor.rnrnCea mai folosită metodă de plată a utilităţilor este cea la ghişeul furnizorului, preferată de mai mult de jumătate dintre cei care au facturi de apă şi de aproximativ 40-45% dintre cei care achită facturi de gaze, electricitate sau salubritate.rnrnRomânii apelează pentru achitarea facturii la apă şi la casieriile băncilor (10%) sau la poştă (9%), iar pentru plata electricităţii folosesc oficiile poştale (35%) şi băncile (15%).rnrnPentru factura de gaze, pe lângă plata la ghişeu, la bancă (25%) şi la poştă (12%), românii se orientează şi spre plata în magazine şi benzinării (8%) şi la ATM-uri bancare (6%).rnrnDintre cei care plătesc facturi pentru servicii de telecomunicaţii din gospodărie (internet, televiziune, telefonie fixă), 34% dintre respondenţi au arătat că obişnuiesc să achite toate aceste servicii deodată direct la ghişeul furnizorului (66%), la poştă (18%) sau la casieriile băncilor (10%).rnrnŞi factura pentru telefonia mobilă este plătită în procent foarte mare la ghişeul furnizorului (55%), la bancă (18%) sau în magazine şi benzinării (11%).rnrnRespondenţii au arătat că aleg plata la ghişeul furnizorului pentru că este o metodă sigură (27%), din obişnuinţă (21%) sau pentru că este mai simplă (21%), şi achitarea la poştă pentru că oficiul poştal este aproape de casă sau de serviciu (31%), este simplu de utilizat (15%) sau este comod (15%).rnrnPersoanele care optează pentru achitarea facturilor la casieriile băncilor spun că această metodă este simplă (26%) sau rapidă (20%), dar şi că o aleg pentru că nu au un card bancar sau nu ştiu să îl folosească (14%).rnrnDoar 6% din respondenţi plătesc facturile cu cardul, cei mai mulţi preferând să folosească numerar.rnrnO gospodărie cheltuie în medie 340 lei pe lună pentru plata utilităţilor şi serviciilor de telefonie fixă, Internet şi televiziune. Sume mai mari sunt cheltuite în Bucureşti, unde media este în jur de 370 de lei, în timp ce în Moldova şi Oltenia valoarea facturiloe este considerabil mai mică, indicând o medie de 270 de lei în Moldova şi 255 de lei în Oltenia.rnrnLa aceste facturi se mai adaugă aproximativ 61 de lei pentru plata telefonului mobil la fiecare membru al familiei care utilizează acest serviciu.
Banca Transilvania (BT) are o structura diversa de actionari, in majoritate persoane fizice si juridice din Romania. Astfel ca cel mai mare actionar al BT detine mai putin de 10%... detalii
Pe Facebook exista o pagina sponsorizata pentru inselatorii cu credite, Credit Yes, cu link catre site-ul Credityes.ro, asemanator cu o platforma legitima de credite auto din Statele Unite, Credityes.com.Site-ul Credityes.ro... detalii
Cititorii ne-au sesizat ca exista pe inteet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online.Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent,... detalii
BRD Finance, IFN-ul pentru credite de consum si carduri detinut de banca BRD Societe Generale, a fost inchis si a intrat in procedura de lichidare, conform unui anunt de pe... detalii