acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Mai mult de trei sferturi (76%) din respondenţii unui sondaj IRES au afirmat că preferă să lucreze cât mai puţin cu banca, în timp ce mai puţin de jumătate dintre clienţi au încredere în instituţiile de credit. rnrn”Cu toate că se declară mulţumiţi per total de serviciile bancare, dar şi de aspecte mai specifice ale colaborării cu băncile, oamenii tind să menţină o distanţă faţă de aceste instituţii şi receptează serviciile lor ca fiind în defavoarea clienţilor. 76% dintre respondenţi sunt de acord total sau parţial cu afirmaţia «prefer să am de lucru cât mai puţin cu băncile». Totodată, 90% sunt de acord total sau parţial cu afirmaţia «contractele dintre bănci şi clienţi sunt în avantajul băncilor», iar 89% cu afirmaţia «oamenii nu sunt atenţi atunci când intră sub contract cu băncile»”, potrivit unei analize a Institutului Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES), citate de Mediafax.rnrnAnaliza IRES are la bază un studiu realizat în perioada 24 -26 ianuarie în rândul a 1.436 de persoane, cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban . Unele date au fost interpretate pe baza răspunsurilor formulate de un subeşantion de 777 de persoane care utilizează servicii sau produse bancare.rnrnDoar 3% dintre utilizatorii de servicii bancare din mediul urban au foarte multă încredere în bănci în general, în timp ce 41% au multă încredere, 40% puţină, iar 13% foarte puţină încredere.rnrnCea mai mare încredere în bănci o au persoanele de peste 51 de ani, care au răspuns în proporţie de peste 43% că au multă încredere, în timp ce 44,5% din clienţii băncilor cu vârsta între 36 şi 50 de ani au puţină încredere în aceste instituţii.rnrnPeste 70% dintre clienţii băncilor tind să fie de acord cu afirmaţii pozitive privind băncile cu care lucrează, referitoare la comportamentul şi competenţele angajaţilor, publicitatea pentru servicii, orarul de funcţionare, accesibilitatea serviciilor şi costuri.rnrnAstfel, 63% dintre clienţii băncilor au fost de acord, parţial sau total, că “dobânda pe care o practică banca este una corectă”, în timp ce 31% au dezaprobat această afirmaţie.rnrnMai mult, peste 80% dintre utilizatorii de servicii bancare ar recomanda serviciile băncii cu care colaborează şi altor persoane.rnrnPeste jumătate dintre persoanele intervievate au declarat că utilizează produse bancare de orice fel, iar dintre acestea 65% deţin un cont curent (inclusiv card de salariu), 35% un card de credit, 22% au un cont de economii, în timp ce 16% au contractat un credit pentru nevoi personale.rnrnCei mai mulţi utilizatori ai serviciilor bancare intră într-o bancă o dată pe lună, în timp ce un client din cinci face acest lucru săptămânal.rnrnO treime dintre clienţii băncilor folosesc bancomatul săptămânal, o cincime ocazional, în timp ce o altă treime utilizează ATM-ul o dată pe lună, iar 15% deloc.rnrnMai mult, aproape jumătate dintre clienţii băncilor nu folosesc niciodată cardul pentru a plăti cumpărăturile, iar 33% îl folosesc ocazional, în timp ce doar 17% accesează serviciile bancare online.rnrnÎn ceea ce priveşte o nouă colaborare cu băncile, unul din 10 clienţi din mediul urban au declarat că intenţionează să ia un credit în viitorul apropiat. Dintre aceştia, 32% au nevoie de o sumă de bani pentru renovarea locuinţei, 29% pentru achiziţionarea unei locuinţe, 13% pentru cumpărarea de bunuri casnice şi 8% pentru un autoturism.rnrn”Cele mai importante criterii de care ţin cont românii atunci când decid să ia un credit sunt dobânda (64%), rapiditatea de acordare a creditului (41%) şi suma maximă pe care o pot împrumuta, în raport cu veniturile, relevantă pentru 29% dintre aceştia”, potrivit studiului.rnrnReferitor la activitatea de economisire, 39% dintre utilizatorii de servicii bancare din mediul urban reuşesc să pună bani deoparte, majoritatea realizând economii sub 500 de lei, în timp ce 19% depun până la 1.000 de lei.rnrnPe de altă parte, la întrebarea “dacă aţi dispune de o sumă mare de bani, sã spunem un milion de lei, ce aţi face cu ei?”, doar 28% dintre românii din mediul urban au răspuns că i-ar economisi, în timp ce cei mai mulţi dintre aceştia (32%) i-ar investi într-o afacere. Unul din cinci respondenţi a declarat că dacă ar avea un milion de lei ar da banii altcuiva (rude, prieteni, instituţii) iar 20% au arătat că i-ar cheltui.rn
Banca Transilvania (BT) are o structura diversa de actionari, in majoritate persoane fizice si juridice din Romania. Astfel ca cel mai mare actionar al BT detine mai putin de 10%... detalii
Pe Facebook exista o pagina sponsorizata pentru inselatorii cu credite, Credit Yes, cu link catre site-ul Credityes.ro, asemanator cu o platforma legitima de credite auto din Statele Unite, Credityes.com.Site-ul Credityes.ro... detalii
Cititorii ne-au sesizat ca exista pe inteet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online.Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent,... detalii
BRD Finance, IFN-ul pentru credite de consum si carduri detinut de banca BRD Societe Generale, a fost inchis si a intrat in procedura de lichidare, conform unui anunt de pe... detalii