acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121Care este procedura privind administrarea reclamatiilor la Banca Romaneasca, conform informatiilor publicate de banca:Stimate client,Va multumim ca ati ales sa fiti clientul Bancii Romanesti S.A. si, totodata, pentru oportunitatea de a imbunatati produsele noastre si de a oferi servicii de un inalt standard calitativ tuturor clientilor Bancii.Din dorinta de a mentine relatia buna pe care o avem cu dumneavoastra, va facem cunoscute modalitalile prin care:Puteti adresa o cerere/sesizare Bancii Romanesti, atunci cand considerati ca aveti nemultumiri cu privire la:o Serviciile/produsele furnizate de catre Bancao Existenta unor abateri de la prevederile contractuale/legale o Comportamentul personalului BanciiPuteti transmite o cerere/sesizare Bancii Romanesti pe unul dintre urmatoarele canale de comunicare:1. Letric, la adresa de corespondenta: Banca Romaneasca SA,Str. Arhitect Ion Mincu nr. 3, Sector 1, 011356, București, RomâniaIn atentia: Divizia Operatiuni si Suport Retail /Departament Managementul Reclamatiilor2. Pe website-ul Bancii, la aceasta adresa 3. La oricare sucursala a BanciiPentru facilitarea solutionarii... detalii
Sectorul (sistemul) financiar din Romania este o componenta a economiei care cuprinde cinci industrii specifice (companii financiare), in ordinea importantei (marimii activelor):1. Institutiile de credit (bancile si cooperativele de credit)2.... detalii