Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Trebuie sa merg la o unitate BCR pentru activarea aplicatiei George? – Bancherul

Trebuie sa merg la o unitate BCR pentru activarea aplicatiei George?

Autor:

Bancherul.ro
2021-10-13 05:35

“Buna ziua,

Detin un Token fizic care este nefunctional si de care nu ma mai pot folosi pentru logare la aplicatia George BCR in scopul accesarii conturilor personale si efectuarii diferitelor operatiuni specifice aplicabile.

In scopul logarii la George BCR am descarcat pe telefonul mobil aplicatiile George si eToken BCR. Pentru activarea aplicatiei eToken am urmat pasii procedurii recomandate, utilizand user-ul obisnuit de acces in George, seria si numarul cardului de identitate. Tentativele repetate de activare ale aplicatiei eToken au ramas fara succes. Dupa intoducerea datelor solicitate am primit urmatorul mesaj de eroare:

111.1476.1.-9203

Mesajele e-mail transmise BCR pe 18.08.2021 si 01.09.2021, in care am expus situatia relatata mai sus, au ramas fara raspuns, in pofida asigurarilor primite din partea BCR. De asemenea, informatiile/indicatiile primite telefonic la numarul
*2227 nu m-au ajutat sa rezolv problema.

Mentionez ca informatiile regasite pe site-ul George BCR pentru activarea aplicatiei eToken pe telefonul mobil sant succinte, induc parerea ca activarea se poate efectua fara deplasarea la sediul vreunei sucursale, cu un minim de date disponibile beneficiarului si fara conditionari privind detinerea, functionarea/ nefunctionarea sau necesitatea predarii prealabile a dispozitivului fizic Token catre BCR.

Cu respect, va rog sa aveti amabilitatea sa imi furnizati clarificari informatii privind posibilitatea rezolvarii situatiei relatate”, ne cere un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Am transmis la reprezentantii BCR problema dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:

„În situația de mai sus, în condițiile în care doamna a avut deja un contract similar, pentru utilizarea serviciului de Internet Banking cu aplicația eToken, nu este suficientă doar descărcarea aplicației din Magazin Play/App Store, fiind necesară prezența clientei într-o unitate BCR, cu o programare în prealabil, în vederea alocării credențialelor necesare și semnării documentației aferente.”

Asadar, va trebui sa mergeti la BCR pentru a putea folosi aplicatia George.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Simplu Credit refuza colaborarea cu CSALB si nu vrea sa-mi scada dobanda. Ce pot sa fac?

„Buna ziua, VÄ‚ ROG MULT SÄ‚ MÄ‚ AJUTAÈšI. Am încercat o soluÈ›ie cu cu cei de la CSALB È™i ACEST MARE IFN, MARE IN ȘMECHERII AU REFUZAT COLABORAREA CU EI,... detalii

Cum recuperez investitia la OMV printr-o inselatorie?

"Am găsit la sfârÈ™itul lui septembrie o postare pe Facebook in care Robert Turcescu spunea în cadrul emisiunii Denisei Rafai cum pot românii obÈ›ine venituri pasive. Am deschis linkul. Era... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii