Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Unicredit introduce portofelul electronic in aplicatia de internet banking – Bancherul

Unicredit introduce portofelul electronic in aplicatia de internet banking

Autor:

Bancherul.ro
2018-02-20 16:03

Unicredit a anuntat introducea unui portofel electronic in aplicatia de internet banking, care va permite clientilor bancii sa-si introduca datele cardurilor, pentru o mai buna administrare a acestora.

Portofelul nu are insa si functia de plati contactless, lansata recent in premiera in Romania de Banca Transilvania.

Operațiuni mai simple pentru clienții UniCredit în aplicația de Mobile Banking (comunicat de presa)

UniCredit Bank lansează facilități noi în varianta actualizată a aplicației sale de Mobile Banking, cu scopul de a le oferi clienților o experiență de utilizare cât mai simplă și mai rapidă. Printre noutăți se numără introducerea portofelului electronic, simplificarea plăților și posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum și activarea funcției Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X. Totodată, clienții pot anula plățile în lei în așteptare direct din aplicație și se pot bucura de un design optimizat pentru ecranele hartă ATM, curs valutar, detalii contact și mesaje.

„Strategia UniCredit Bank pe segmentul de retail este să devenim un jucător cât mai puternic, printr-o creștere susținută a numărului de clienți. De aceea, încercăm mereu să inovăm, oferind clienţilor noştri platforme digitale moderne, procese simplificate și oferte competitive, care să le ușureze viața și interacțiunea cu banca. În acest context, aplicația de Mobile Banking de la UniCredit este un produs-cheie, pe care l-am dezvoltat permanent în ultimul an. Iar rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, în condiţiile în care, pe parcursul anului 2017, numărul de utilizatori ai aplicaţiei de Mobil Banking s-a triplat”, a declarat Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.

Modulul de plăţi are acum o interfaţă de utilizare îmbunătăţită, care ajută clienţii să efectueze plăţi mai rapid şi mai uşor utilizând gesturi swipe şi scroll.

Suplimentar, portofelul electronic oferă control asupra tuturor cardurilor emise de UniCredit dintr-un singur loc, iar rambursarea sumelelor utilizate pe cardul de credit se face acum cu o simplă atingere a ecranului. Nu în ultimul rând, deținătorii unui telefon iPhone X au acum posibilitatea de a se autentifica în aplicație și de a semna tranzacții prin funcția Face ID Recognition.

Îmbunătățirea aplicației de Mobile Banking face parte dintr-un demers continuu al băncii de a investi în digitalizarea activității sale. De exemplu, în 2017, UniCredit Bank a lansat Business Mobile – o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, liber profesioniștilor și persoanelor fizice autorizate –, a implementat semnarea plăților de până la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale și a oferit o dobândă mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale faţă de depozitele constituite la casieriile băncii.

În plus, clienţii care folosesc aplicaţia Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate (o oră pe zi în care pot face o operaţiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilităţi (3 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), +0,15 puncte procentuale faţă de dobânda standard la depozitele constituite prin Mobile Banking sau Online Banking. Detalii sunt disponibile în secţiunea Digital de pe website-ul UniCredit Bank.

Aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare. Mai multe informații despre aplicații sunt disponibile în secțiunile Mobile Banking și Business Mobile de pe website-ul UniCredit Bank. Aplicaţia Mobile Banking poate fi descărcată din Google Play sau App Store.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: TEHNOLOGII BANCARE

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza."In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.Ne... detalii

Firmele pot semna online contractele de credit cu Banca Transilvania

Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot semna online, prin BT eSign, contractele de credit și actele adiționale pentru împrumuturile fără garanții imobiliare.Este cea mai nouă soluție BT pentru banking... detalii

BCR lanseaza chatbot-ul ADA

- ADA este asistentul virtual BCR, disponibil 24/7, care oferă informații corecte, actualizate în timp real- ADA este un sistem inteligent evolutiv care a fost pregătit să răspundă la peste... detalii

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare (actualizat)

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare, in acest moment."Ne cerem scuze pentru disconfort. Momentan, serviciul CEC Bank Mobile Banking funcționează cu sincope. Lucrăm la remedierea problemelor. Puteți... detalii