Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Unicredit le-a luat clientilor de doua ori rata la credite – Bancherul

Unicredit le-a luat clientilor de doua ori rata la credite

Autor:

Bancherul.ro
2018-11-11 10:31

Unicredit le-a luat clientilor cu credite de consum de doua ori rata lunara, din cauza unei erori la optiunea direct debit din sistemul informatic al bancii.

Problema a fost sesizata ieri de clienti, care s-au plans ca banca nu i-a anuntat in timp util despre aparitia acestei erori: “in sfarsit ati ajuns la concluzia ca trebuia sa va notificati clientii si asta la mai bine de 12 ore de cand au debutat primele retrageri neconforme”, a comentat cineva pe pagina Facebook a Unicredit.

Unicredit nu a precizat, in anuntul sau pe Facebook, care a fost problema, ci doar a mentionat ca exista erori tehnice: “intampinam erori tehnice cuu privire la debitul direct de pe creditele de nevoi personale de la Unicredit Consumer Financing. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asiguram ca depunem toate eforturile in vederea remedierii ei in cel mai scurt timp posibil.”

Unii clienti ai Unicredit s-au plans ca au ramas fara bani in cont dupa ce banca le-a luat de doua ori rata la credit, iar altii ca au asteptat zeci de minute la call center pentru a vorbi cu cineva de la banca, pentru a afla care este problema.

“Incep sa ma cam satur de problemele acestei banci, nu e prima data cand fac probleme clientilor”, a comentat cineva.

“In curand o sa schimb banca, asa ceva este inacceptabil!!!”, a adaugat al client Unicredit.

Ieri, in jurul orei 23, dupa aproximativ 11 ore de la semnalarea incidentului si 24 de ore de la aparitia acestuia, Unicredit a anuntat ca “problemele tehnice au fost remediate, iar situatia conturilor a revenit la normal.”

Comentarii

nechita

Arogant digital cult

"Posibile probleme dupa disparitia casieriilor" "Imposibilitatea de a mai putea efectua operatiuni care in prezent sunt posibile doar la ghisee, precum incasarea sau emiterea de cecuri si bilete la ordin" E interesant de stiut cum au "rezolvat' aceasta 'mica" problema. Au dat un e-mail cu o luna inaintre, cam pe 02. Oct. 2018 sa iti spuna ca nu mai poti depune la ei cecuri si biletele la ordin. Daca ai o afacere care depinde de folosirea acestor instrumente de plata( instrumente care reprezinta si niste garantii), trebuie sa iti muti conturile la o banca nu foarte " digitalizata". Cecurile si biletele la ordin nu prea aveau de a face cu casieriile. Nu se atingeau de bani, in cazul acelor instrumente de plata. In schimb, ING a promis un model ATM pentru depunere bilete si cecuri. Azi, 01 Nov. 2018 nu functioneaza. Solutia ING: nu mai primim bilete la ordin si cecuri fiindca ne digitalizam. Dai foarte multe telefoane si nu iti spune nimeni ce faci cu cecurile si bo pe care le ai deja emise de clientii tai. Esti plimbat. Nu stie nimeni. Adica, mai simplu, ING intai s-a 'digitalizat' apoi NU s-a mai gandit ce face cu clientii lui. Pe langa digitalizare, schimbarea contine si aroganta.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii

Asigurari de viata, de sanatate si pentru locuinte (PAD) se pot cumpara si la CEC Bank

CEC Bank oferă clienților săi posibilitatea achiziționării produselor de asigurare de tip STAND ALONE - produse de asigurare de sine stătătoare, independente de produsele bancare, emise de către Asiguratorii parteneri,... detalii

CEC Bank finanteaza extinderea fermei Tu Agrar din grupul Rodbun

CEC Bank a acordat fermei Tu Agrar, parte a grupului Rodbun, un credit de investiÈ›ii de 3,3 milioane de euro, având ca destinaÈ›ie achiziÈ›ia părÈ›ilor sociale ale Frontier Invest Group,... detalii

BT Leasing a preluat OTP Leasing

 Fuziunea celor două companii contribuie la consolidarea pe piață a BT Leasing. BT Leasing ajunge la 35.000 de clienți. OTP Leasing este a patra companie cu care BT Leasing... detalii