Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u101083808/domains/gxo-global.ro/public_html/subdomains/bancherul/wp-includes/functions.php on line 6121
Libra Bank va crea propria retea de dispozitive Point-of-Sale (POS) pentru plata cu cardul in magazine – Bancherul

Libra Bank va crea propria retea de dispozitive Point-of-Sale (POS) pentru plata cu cardul in magazine

Autor:

Bancherul.ro
2009-01-28 11:36

Incepand cu luna februarie, Libra Bank va crea propria retea de dispozitive de tip Point-of-Sale (POS), vizand extinderea colaborarii sale cu diverse categorii de comercianti, pentru a facilita accesul clientilor acestora la plata cumparaturilor prin intermediul cardurilor bancare. rnrnImplementarea proiectului este realizata in parteneriat cu procesatorul de carduri PROVUS SERVICE PROVIDER, precizeaza banca.rnrnPoint-of-sale este un dispozitiv electronic folosit in aplicatiile comerciale, in magazine, hipermaketuri si alte tipuri de unitati. In dezvoltarea retelei si a facilitatilor oferite, Libra Bank are in vedere in mod prioritar segmentele sale principale de piata – profesiile liberale si IMM.rnrnCrearea retelei de POS Libra Bank are, in primul rand, avantaje pentru posesorii de carduri, care vor avea la dispozitie mai multe locatii comerciale unde le va fi acceptata modalitatea comoda si moderna de plata a cumparaturilor prin card bancar. rnrnLibra Bank ii ajuta astfel pe toti posesorii de carduri VISA si MasterCard, indiferent de banca emitenta, sa aiba acces la fonduri proprii chiar si cand nu au numerar asupra lor si, din acelasi motiv, le ofera un grad mai mare de siguranta personala. rnrnLa randul lor, beneficiaza de avantaje si comerciantii care implementeaza POS-urile Libra Bank, acestia putand realiza actiuni multiple: opereaza tranzactii acceptand si gestionand plati ale clientilor cu carduri de credit si debit, tiparesc chitante, mentin inventare, tiparesc rapoarte la schimbul de tura, deconteaza tranzactiile zilei. Totodata, comerciantii parteneri vor dobandi un plus de interes, incredere si incasari din partea clientilor noi si existenti care prefera sa achite cu card si isi vor imbunatati fluxul operational si financiar, cu diminuarea costurilor operationale si cresterea securitatii angajatilor. rnrnLibra Bank este institutie bancara certificata de catre organizatiile internationale de carduri VISA si MasterCard sa ofere servicii de acceptare a cardurilor la terminalele electronice de transfer de fonduri la puncte de vanzare (EFTPOS). Sistemul EFTPOS permite tranzactii cu SmartCard-uri (prevazute cu cip) si carduri standard (cu citire a benzii magnetice) si efectueaza autorizarea online a tranzactiei, prin linie telefonica sau conexiune GPRS.rn

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Interviu

Contractul de credit e ca un manual de utilizare la care nu te uiti niciodata

Sistemul bancar din România este printre cele mai modee È™i performante din întreaga lume, spune Radu GheÈ›ea în cadrul podcasturilor găzduite de Centrul de SoluÈ›ionare Alteativă a Litigiilor în domeniul... detalii

Daca ai credit, trebuie sa ai puse deoparte 6 rate de rezerva

• Confuzia dintre dorinÈ›e È™i nevoi duce la imposibilitatea corelării veniturilor cu cheltuielile• MulÈ›i oameni sunt deconectaÈ›i de la propria situaÈ›ie financiară. Unii nu È™tiu care sunt veniturile familiei. AlÈ›ii... detalii

Viva Credit a redus dobanda la credite de la 1,2% la 1% pe zi

Viva Credit a redus dobanda la creditele mai mici de 5.000 de lei de la 1,2% pe zi la 1% pe zi, pentru a se conforma Legii 243/2024 privind plafonarea... detalii

Creditul e bun daca te ajuta sa-ti cresti veniturile si sa-ti scazi cheltuielile

Provocările fiscale È™i economice ale anului 2025 trebuie să-i găsească pregătiÈ›i pe consumatori, iar administrarea finanÈ›elor personale devine un imperativ pentru cei care vor să îÈ™i păstreze confortul din prezent... detalii